Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | PDR1003 | Fizyolojik Psikoloji | Zorunlu | 1 | 3,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık | PDR1003 | Fizyolojik Psikoloji | Zorunlu | 1 | 3,00 | 3 | 0 |
Fizyolojik psikolojinin alanı ve araştırma yöntemleri, organizmanın fizyolojisi ve anatomisi, davranım mekanizmaları, duyu işlevleri, motor işlevler ve duygular, güdü ve güdünün fizyolojik temelleri, işlevsel bozukluklar ve bu bozuklukların nedenlerinin öğretimi amaçlanmaktadır.
-
Fizyolojik psikolojinin alanı ve araştırma yöntemleri, organizmanın fizyolojisi ve anatomisi, davranım mekanizmaları, duyu işlevleri, motor işlevler ve duygular, güdü ve güdünün fizyolojik temelleri, işlevsel bozukluklar ve bu bozuklukların nedenleri.
SUNUM VE SORU CEVAP
-
Türkçe
Fizyolojik Psikoloji Davranışın Nörolojik Temelleri Foundations of Behavioral Neuroscience Neil R. Carlson Nobel Akademik Yayıncılık
---
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | fizyolojik psikolojinin kökeni, alanı ve araştıma yöntemleri sinir sistemi hücrelerinin fonksiyonu ve yapısı endokrin sistem fizyolojik psikolojinin kökeni, alanı ve araştıma yöntemleri sinir sistemi hücrelerinin fonksiyonu ve yapısı endokrin sistem fizyolojik psikolojinin kökeni, alanı ve araştıma yöntemleri sinir sistemi hücrelerinin fonksiyonu ve yapısı endokrin sistem fizyolojik psikolojinin kökeni, alanı ve araştıma yöntemleri sinir sistemi hücrelerinin fonksiyonu ve yapısı fizyolojik psikolojinin kökeni, alanı ve araştıma yöntemleri |
2 | sinir sistemi hücrelerinin fonksiyonu ve yapısı |
3 | endokrin sistem |
4 | sinir sisteminin yapısı (merkezi sinir sistemi) |
5 | sinir sisteminin yapısı (çevresel sinir sistemi) |
6 | görme işitme ve diğer duyular görme |
7 | işitme ve diğer duyular |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | uyku ve biyolojik ritm |
10 | üreme davranışı |
11 | yeme içme davranışı |
12 | duygu |
13 | öğrenme ve bellek, dil |
14 | nörolojik bozukluklar |
15 | şizofreni, anksiyete, |
16 | hiperaktivite, dikkat bozukluğu, strese dayalı bozukluklar |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 3 | 5 | 15 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 3 | 10 | 30 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 3 | 10 | 30 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||||
ÖÇ5 |