Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Programlar Hakkında Bilgi

Lisans - Teknik Eğitim Fakültesi - Hazır Giyim Öğretmenliği

Müfredat Adı Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Dönem AKTS Teorik Uygulama
Hazır Giyim Öğretmenliği - Lisans EGT286 Öğretimde Planlama ve Değerlendirme Zorunlu 4 5,00 3 2

Dersin İçeriği

Dersin Amacı

Öğretim etkinliklerinin planlanması,uygulanması ve sonuçlarının ölçülerek değerlendirilmesiyle ilgili tutum ve davranışları öğretmen adaylarına kazandırma.

Öğrenim Türü

-

Dersin İçeriği

-

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları

Anlatım yöntemi, Soru Cevap Yöntemi

Staj Durumu

-

Dersin Sunulduğu Dil

Türkçe

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Ergin Erginer, Öğretimi Planlama, Uygulama ve Değerlendirme, Öğreti Yayınevi,2004 Leyla Küçükahmet, Öğretim İlke ve Yöntemleri, Nobel yayınevi, 2006 Özcan Demirel, Planlamadan Değerlendirmeye Öğretme Sanatı, Pegema Yayıncılık, 2002 Şeref Tan, Öğretimi Planlama ve Değerlendirme, Anı yayınevi, 2002 Veysel Sönmez, Program Geliştirmede Öğretmen El kitabı, Anı Yayınevi,2003

Dersin Web Sayfası

-

Öğrenme Çıktıları

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Teorik
1 Öretimi Planlama Yaklaşımı ve Öğretim Etkinliklerini Planlama
2 Öğretim Programlarını İnceleme
3 Ders İçeriklerinin Seçimi ve Organizasyonu
4 Öğretim Stratejisi Yöntem ve Teknikleri
5 Öğretme Etkinliğini Uygulama
6 Öğretim Yaşantılarını Sağlama
7 Öğretim Ortamlarında İletişim
8 Ders Çalışma
9 Ara Sınav
10 Eğitimde Ölçme ve Değerlendirmenin Temelleri
11 Ölçümlerin Güvenirliği
12 Ölçümlerin Geçerliği
13 Başarı Testi Geliştirme
14 Sınama Türleri ve Soru Yazımı
15 Çoktan Seçmeli Testler
16 Değerlendirme ve Not Verme
17 Ders Çalışma
18 Yarıyıl Sonu Sınavı

Değerlendirme

Değerlendirme Değer
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Değer
Final Sınavı 100

Öğrenci İş Yükü Hesabı

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)

Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi