Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Müzik Öğretmenliği | MZO3050 | Türk Müziği Ses ve Çalgı Topluluğu II | Seçmeli | 6 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Müzik Öğretmenliği | MZO3050 | Türk Müziği Ses ve Çalgı Topluluğu II | Seçmeli | 6 | 3,00 | 2 | 0 |
Öğretmen adayının gelecekte karşılaşacağı ve Türk Müziği ile ilgili birikimlerini sergileyeceği ortamlara hazır olabilmesi için küçük topluluklar halinde ses ve çalgısını kullanabilme çalışmalarını kapsar.
-
Ses ve çalgı ile oluşan topluluğun birlikte müzik yapabilmesini, repertuvarı oluşturan Türk müziği ezgilerinden seçmeleri, çalıp- söyleme ve çok sesli deneme çalışmalarının bir üst düzeyini kapsamaktadır.
Örnekleme, Analiz etme,Teknik çalışma, Karşılaştırma, Performans.
Yok
Türkçe
TRT Türk Sanat Müziği ve Türk Halk Müziği Repertuvarı, Türk Musikisi Nazariyatı ve Kudüm Velveleleri- İsmail Hakkı Özkan, TMDK Yayınlarından Bestekârlar ve Fasıl Serisi, Otantik Çok Sesli Türküler-Sadi Döner, Kültür Bakanlığı Yayını Türk Halk Ezgileri, TSM ve THM topluluk düzenlemeleri
Yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Geniş bir çalgı topluluğu için yazılmış eserlerin incelenmesi |
2 | Geniş bir çalgı topluluğu için yazılmış eserlerin incelenmesi |
3 | Geniş bir çalgı topluluğu için yazılmış eserlerin incelenmesi ve partisyon analizi |
4 | Geniş bir çalgı topluluğu için yazılmış eserlerin incelenmesi ve solo veya oda müziği için özgün eser yazımı |
5 | Geniş bir çalgı topluluğu için yazılmış eserlerin incelenmesi ve solo veya oda müziği için özgün eser yazımı |
6 | Geniş bir çalgı topluluğu için yazılmış eserlerin incelenmesi ve solo veya oda müziği için özgün eser yazımı |
7 | Geniş bir çalgı topluluğu için yazılmış eserlerin incelenmesi ve solo veya oda müziği için özgün eser yazımı |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Geniş bir çalgı topluluğu için kompozisyon uygulamaları |
10 | Geniş bir çalgı topluluğu için kompozisyon uygulamaları |
11 | Geniş bir çalgı topluluğu için kompozisyon uygulamaları ve partisyon analizi |
12 | Geniş bir çalgı topluluğu için kompozisyon uygulamaları |
13 | Geniş bir çalgı topluluğu için kompozisyon uygulamaları |
14 | Geniş bir çalgı topluluğu için kompozisyon uygulamaları |
15 | Geniş bir çalgı topluluğu için kompozisyon uygulamaları; genel değerlendirme |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 5 | 1 | 5 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 14 | 1 | 14 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 14 | 1 | 14 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 14 | 2 | 28 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 |