Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - İngilizce Öğretmenliği | EDU203 | Principles and Methods of Instruction | Zorunlu | 3 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - İngilizce Öğretmenliği | EDU203 | Principles and Methods of Instruction | Zorunlu | 3 | 3,00 | 2 | 0 |
Öğretimle ilgili temel kavramlar, öğrenme ve öğretim ilkeleri, öğretimde planlı çalışmanın önemi ve yararları, öğretimin planlanması (ünitelendirilmiş yıllık plan, günlük plan ve etkinlik örnekleri), öğrenme ve öğretim stratejileri, öğretim yöntem ve teknikleri, bunların uygulama ile ilişkisi, öğretim araç ve gereçleri, öğretim hizmetinin niteliğini artırmada öğretmenin görev ve sorumlulukları, öğretmen yeterlikleri.
-
Öğretimle ilgili temel kavramlar, öğrenme ve öğretim ilkeleri, öğretimde planlı çalışmanın önemi ve yararları, öğretimin planlanması (ünitelendirilmiş yıllık plan, günlük plan ve etkinlik örnekleri), öğrenme ve öğretim stratejileri, öğretim yöntem ve teknikleri, bunların uygulama ile ilişkisi, öğretim araç ve gereçleri, öğretim hizmetinin niteliğini artırmada öğretmenin görev ve sorumlulukları, öğretmen yeterlikleri.
İşbirlikçi, Proje Tabanlı Öğretim Yöntemi
Yok
İngilizce
ARSLAN, Mehmet(Editör). Öğretim İlke ve Yöntemleri, Anı Yayıncılık, Ankara, 2007. DEMİREL, Özcan. Öğretme Sanatı, Pegema Yayıncılık, Ankara, 2005 SARACALOĞLU,Asuman Seda(Editör). Öğretim İlke ve Yöntemleri, Lisans Yayıncılık, İstanbul, 2007 SÖNMEZ, Veysel. Öğretim İlke ve Yöntemleri, Anı Yayıncılık, Ankara, 2007.
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Öğrenme ve Öğretme Temel Kavramlar |
2 | Eğitim ve Sistem Yaklaşımı |
3 | Öğretimde Planlama ve Eğitim Programı |
4 | Eğitim Programının Ögeleri Hedefler |
5 | İçerik Düzenleme |
6 | Öğrenme-Öğretme Süreci |
7 | Öğrenme -Öğretme Kuramları |
8 | Çalışma Haftası |
9 | Ara sınav |
10 | Öğrenme -Öğretme Yaklaşımları |
11 | Öğrenme-Öğretme Yöntem ve Teknikleri |
12 | Öğrenme-Öğretme Yöntem ve Teknikleri |
13 | Öğrenme-Öğretme Yöntem ve Teknikleri |
14 | Öğretimde Planlama ve Plan Çeşitleri |
15 | Öğrenme Süreci ve Öğretmen Yeterlilikleri |
16 | Öğrenme Ortamının Nitelikleri |
17 | Final sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 28 | 1 | 28 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 14 | 1 | 14 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 28 | 1 | 28 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |