Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans | BUS2007 | Basic Principles of Marketing | Zorunlu | 3 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans | BUS2007 | Basic Principles of Marketing | Zorunlu | 3 | 4,00 | 3 | 0 |
Bu ders öğrencilere temel pazarlama kavramları ve stratejileri hakkında sağlam bir anlayış kazandırmayı amaçlar. Pazar ortamlarını analiz etme, tüketici ihtiyaçlarını belirleme ve etkili pazarlama planları geliştirme becerilerini öğrencilere kazandırmayı hedefler.
-
Pazarlama iletişimi karmasının bileşenleri, bunların işlevleri ve bütünleşik bir pazarlama iletişimi programının planlanması ve uygulanmasından oluşmaktadır.
-
-
İngilizce
Altınışık, R., Özdemir, Ş., & Ö, T. (2006). Pazarlamaya Giriş. Sakarya: Sakarya Kitabevi. Assael, H. (2004). Consumer Behavior: A Strategic Approach. Pennsylvania: Houghton Mifflin. Baker, M. (1999). The Marketing Book (4th Edition b.). Oxford: Butterworth- Heinemann. Kotler, P. (1972). A Generic Concept of Marketing. Journal of Marketing, 35, s. 45-54. Odabaşı, Y. (2006). Satış ve Pazarlamada Müşteri İlişkileri Yönetimi (6. Baskı b.). İstanbul: Sistem Yayıncılık.
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Müfredat Tanıtımı |
2 | Pazarlama ve Değer Kavramı |
3 | Pazarlama Yönetimi |
4 | Pazarlama Fırsatları Analizi |
5 | Uluslararası Pazarlama Analizi |
6 | Tüketici Davranışları Analizi |
7 | Tüketici ve Yeni ürün Karar Aşaması |
8 | ARA SINAV |
9 | Satın alma Karar Süreci |
10 | Pazar Takibi |
11 | Pazarlama Etiği |
12 | Hedef Pazar Belirleme ve Konumlandırma |
13 | Ürüne Yaklaşım |
14 | Tutundurma Kararları |
15 | Dağıtım |
16 | YARIYIL SONU SINAVI |
17 |