Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İşletme (Almanca) - Lisans | MRK2014 | Konsumentenverhalten | Zorunlu | 4 | 5,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İşletme (Almanca) - Lisans | MRK2014 | Konsumentenverhalten | Zorunlu | 4 | 5,00 | 3 | 0 |
Öğrencilerin, tüketici davranışı konusunun pazarlama için önemini anlamaları ve tüketici davranışını etkileyen faktörleri analiz edip, işletmelerin pazarlama karmalarını oluştururken dikkate almalarının sağlanması amaçlanmaktadır.
-
Tüketici davranışı konusuna giriş niteliği taşıyan bu derste satın almayı etkileyen ilgi, duygu, bilgi, değer ve kişilik özellikleri gibi farklı insani durumlar ele alınmaktadır. Bilgi edinme ve bu bilginin bellekte değerlendirilmesi, öğrenme konuları işl
-
-
Almanca
Foscht, B.; Swoboda, B. (2004): Käuferverhalten, Wiesbaden 2004; Kroeber-Riel, W.; Weinberg, P. (2003): Konsumentenverhalten, 8. Aufl., München 2003; Solomon, M.; Bamossy, G.; Askegaard, S. (2002): Consumer Behaviour: A European Perspective, 2. Aufl., Har
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Tüketici davranışları kavramı, - Giriş |
2 | Satın alma süreci ve tüketici davranış modelleri |
3 | İhtiyaçlar ve Tüketim |
4 | Motivasyon ve ilgilenim |
5 | Algılama kavramı ve süreci |
6 | Öğrenme kavramı ve öğrenme teorileri |
7 | Tutum kavramı ve tutumların ölçülmesi |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Kişilik kuramları |
10 | Yaşam Tarzı ve pazarlama stratejileri |
11 | Kültür kavramı ve pazarlama stratejileri |
12 | Sosyal sınıf ve sosyal gruplar |
13 | Pazarlama İletişimi ve Tüketici Davranışları |
14 | Ürün geliştirme ve Tüketici Davranışları |
15 | Dağıtım Kanalları ve Tüketici Davranışları |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Final |