Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Önlisans - Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu - Pazarlama

Müfredat Adı Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Dönem AKTS Teorik Uygulama
Pazarlama - 2013 PAZ2015 Pazarlama ݘletişŸim Teknikleri Zorunlu 3 5,00 4 0

Dersin İçeriği

Dersin Amacı

İşletme imajının korunması ve geliştirilmesine katkı sağlayabilmesini; işletmenin tutundurma amaçlarına göre işletme ve ürün hakkında çevreye bilgi verebilmesini ve sponsorluk çalışmalarına katkıda bulunması

Öğrenim Türü

-

Dersin İçeriği

Tutundurma, Satış Özendirme, Kişisel Satış, Doğrudan Pazarlama

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları

Anlatma, tartışma ve örnek olay

Staj Durumu

-

Dersin Sunulduğu Dil

Türkçe

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Pazarlama İletişimi ders Notları-Prof.Dr.Mert UYDACI

Dersin Web Sayfası

-

Öğrenme Çıktıları

  • Kişisel satış aktivitelerine katkı sağlamak
  • Doğrudan satış faaliyetlerine katkıda bulunmak
  • Satış geliştirme faaliyetlerine katkı sağlamak
  • Reklam faaliyetlerine katkı sağlamak
  • Halkla ilişkiler faaliyetlerine katkı sağlamak

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Teorik
1 İşletme imajının korunması ve geliştirilmesine katkı sağlamak
2 İşletme imajının korunması ve geliştirilmesine katkı sağlamak İşletme ve ürün hakkında çevreye bilgi vermek
3 İşletme ve ürün hakkında çevreye bilgi vermek
4 İşletme ve ürün hakkında çevreye bilgi vermek Sponsorluk çalışmalarına katkıda bulunmak
5 Sponsorluk çalışmalarına katkıda bulunmak Oluşturulacak reklam kampanyasına veri sağlamak
6 Oluşturulacak reklam kampanyasına veri sağlamak
7 Oluşturulacak reklam kampanyasına veri sağlamak Yürütülmekte olan reklamlar ile ilgili geri bildirimde bulunmak
8 Ara Sınav Haftası
9 Yürütülmekte olan reklamlar ile ilgili geri bildirimde bulunmak
10 Yürütülmekte olan reklamlar ile ilgili geri bildirimde bulunmak Satış elemanlarına yönelik satış geliştirme faaliyetlerine katkı sağlamak
11 Satış elemanlarına yönelik satış geliştirme faaliyetlerine katkı sağlamak Aracılara yönelik satış geliştirme faaliyetlerine katkı sağlamak
12 Aracılara yönelik satış geliştirme faaliyetlerine katkı sağlamak Müşterilere yönelik satış geliştirme faaliyetlerine katkı sağlamak
13 Müşterilere yönelik satış geliştirme faaliyetlerine katkı sağlamak
14 Doğrudan satış faaliyetleri için potansiyel alıcıları belirlemeye yardımcı olmak
15 Örnek Olay
16 Yarı Yıl Sonu Sınavı
17