Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans | PRP222 | Public Relations and Advertising Agency Management | Zorunlu | 4 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans | PRP222 | Public Relations and Advertising Agency Management | Zorunlu | 4 | 3,00 | 2 | 0 |
Bu derste ulusal ve uluslararası reklam ve halkla ilişkiler ajans yapıları, işleyişleri örgütsel davranış ve yönetim bilimleri ışığında incelenecektir.
-
İletişim ajansları ve ajans yönetimine giriş, Ajanslarda Örgütsel yapı, Tam hizmet reklam ajansı , departmanlar ve roller I ve II, Tam hizmet reklam ajansı , departmanlar ve roller I, Bir reklam ajansında örgütsel iletişim I, Örgütsel iletişim çerçevesinde formel informel iletişim süreçleri ve etkileri, vaka analizi ve genel değerlendirme, Ajans tipleri örgütsel yapı ve inhouse ajanslar, Halkla ilişkiler ajansı departmanlar ve roller, Halkla ilişkiler ajansında örgütsel iletişim, Proje yönetimi, Reklamcılar Derneği, IAAA, TUHID, Conféderation Européenne des Rel Pub, Vaka analizi ve Genel değerlendirme konuları dersin içeriğini oluşturmaktadır.
Anlatım, Demonstrasyon, Tartışma, Örnek Olay
Yok
İngilizce
Advertising management, Rajeev Batra, John G. Myers, David A. Aker Lecture Notes The new handbook of Organizational Management Frederic M. Jablin, Linda L. Putman
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | İletişim ajansları ve ajans yönetimine giriş |
2 | Ajanslarda Örgütsel yapı |
3 | Tam hizmet reklam ajansı , departmanlar ve roller I |
4 | Tam hizmet reklam ajansı , departmanlar ve roller II |
5 | Bir reklam ajansında örgütsel iletişim I |
6 | Bir reklam ajansında örgütsel iletişim I |
7 | Örgütsel iletişim çerçevesinde formel informel iletişim süreçleri ve etkileri |
8 | vaka analizi ve genel değerlendirme |
9 | Ara sınav |
10 | Uluslararası ve ulusal halkla ilişkiler ajansları ve Halkla ilişkiler Ajanslarında örgütsel yapı |
11 | Ajans tipleri örgütsel yapı ve inhouse ajanslar |
12 | Halkla ilişkiler ajansı departmanlar ve roller |
13 | Halkla ilişkiler ajansında örgütsel iletişim |
14 | Takım çalışması |
15 | Proje yönetimi |
16 | Reklamcılar Derneği, IAAA, TUHID, Conféderation Européenne des Rel Pub. |
17 | Vaka analizi ve Genel değerlendirme |
18 | Final sınavı |