Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2024 - Zihin Engelliler Öğretmenliği - Tezli | OZEO7000 | Seminer | Zorunlu | 2 | 6,00 | 0 | 2 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2024 - Zihin Engelliler Öğretmenliği - Tezli | OZEO7000 | Seminer | Zorunlu | 2 | 6,00 | 0 | 2 |
Öğrencilerin tarama/alan araştırması ve deneysel yöntemle nasıl araştırma yapacakları konusunda bir içgörü kazanmaları amaçlanmaktadır.
-
Zihin Engelliler ve Eğitimleri Alanyazının Taranması; Tarama Sonucunda Bir Alt Konunun Seçilmesi; Seçilen Konuya İlişkin Ayrıntılı Alanyazın Taramasının Yapılması; Yapılan Taramaya Dayalı Olarak Hazırlanacak Raporun Planlanması; Raporun Hazırlanması; Hazırlanan Raporun Sunulması; Hazırlanan Rapora Dayalı Olarak Araştırma Gereksiniminin Çıkarılması; Araştırma Önerisinin Hazırlanması ve Sunulması.
Tartışma,Yorumlama,Eleştirel Düşünme,Rapor Hazırlama ve Sunma
Yok
Türkçe
Karasar, N. (1991) Bilimsel Araştırma Yöntemleri. Ankara: Sanem Matbaacılık
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Bilimsel araştırmaya giriş |
2 | Referans gösterme, alıntı yapma |
3 | Araştırma önerisi hazırlama |
4 | Problem, amaç belirleme |
5 | Yöntemi kurgulama |
6 | Tek denekli araştırmalar |
7 | Tek denekli araştırmalar |
8 | |
9 | Deneysel yöntem |
10 | Deneysel yöntem |
11 | Tarama yöntemi |
12 | Tarama yöntemi |
13 | Nitel araştırmalar |
14 | Nitel araştırmalar |
15 | Ödev Sunumları |
16 | |
17 |