Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Biyoloji Öğretmenliği | MB151 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Biyoloji Öğretmenliği | MB151 | Açık ve Uzaktan Öğrenme | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Açık ve uzaktan öğrenmenin temel kavramları ve felsefesi; dünyada uzaktan eğitimin gelişimi; Türkiye’de uzaktan eğitimin gelişimi; uzaktan eğitimde öğrenen ve rehber rolleri; uzaktan eğitimde kullanılan teknolojiler; açık ve uzaktan eğitimin yönetimi; açı
-
Açık ve uzaktan öğrenmenin temel kavramları ve felsefesi; dünyada uzaktan eğitimin gelişimi; Türkiye’de uzaktan eğitimin gelişimi; uzaktan eğitimde öğrenen ve rehber rolleri; uzaktan eğitimde kullanılan teknolojiler; açık ve uzaktan eğitimin yönetimi; açı
Düz anlatım
yok
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Ders tanıtımı-genel planlama |
2 | Uzaktan eğitim nedir? Uzaktan eğitimin tarihçesi. |
3 | Uzaktan eğitimin yarar ve sınırlılıkları. Uzaktan eğitim kuramları. |
4 | Uzaktan eğitim modelleri? Uzaktan eğitim yapı ve işleyişi. |
5 | Uzaktan eğitim ve öğretim tasarımı. |
6 | Uzaktan eğitimde öğreten ve öğrenen rolleri |
7 | Uzaktan eğitimde internet tabanlı uygulamalar. |
8 | Ara sınav |
9 | E-öğrenme’nin temelleri ve tarihine bir bakış. |
10 | e-içerik, e-öğrenci, e-öğretmen |
11 | Açık erişim ve kitlesel açık çevrimiçi dersler (MOOC) |
12 | Uzaktan eğitimde değerlendirme |
13 | Sunumlar |
14 | Sunumlar |
15 | Sunumlar |
16 | Sunumlar |
17 | Dönem sonu sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 |