Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | RSS2016 | Anasanat Atölye II: Endüstriyel Tasarım | Zorunlu | 4 | 6,00 | 2 | 4 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | RSS2016 | Anasanat Atölye II: Endüstriyel Tasarım | Zorunlu | 4 | 6,00 | 2 | 4 |
Çalışmaları işlevsellik yönü olan sanatsal işler halinde uygulamak, kullanım alanlarını belirlemek.
-
Kompozisyonun elemanları arasındaki ilişkiler ağını kurgulamaya yönelik temel ilkelerin öğrencilere aktarılması. Bireysel ve grup çalışmaları şeklinde yapılan çalışmaların işlevselliği verilirken malzeme bilgillerini arttırarak çalışmaların sanatsal işler haline dönüştürülmesini sağlamak.
Anlatım-gözlem-araştırma-örnek inceleme-eleştiri-uygulama
yok
Türkçe
Öğretim elemanı ders notları, Sanat Eğitimi ve Tasarımda Temel Değerler Ahmet Özol, Tasarıma yönelik katalog, müze kitapları ve güncel yayınlar, Julian Bell-Sanatın Yeni Tarihi NTV yayını, Archer Michael-Art Since 1960 (World of Art) Charlotte Fiell, Peter Fiell-Industrial Design A-Z Art Now, Tashen www.designboom.com www.dexigner.com
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Tel aplik çalışma araştırmaları ve yorumları |
2 | Kompozisyonun oluşturulma aşamaları |
3 | Tasarımların tele uygulanması |
4 | Bütünleştirme, lehim, punta kaynak, tesviye işlemleri |
5 | Teknik bilgilendirme uygulama |
6 | Çalışmanın devamı |
7 | Sunuş ve değerlendirme |
8 | Ara sınav haftası |
9 | Ytong rölyef çalışması araştırma ve yorumları |
10 | Örneklemeler ve malzemenin olanakları |
11 | Tasarımların geliştirilmesi |
12 | Teknik bilgilendirme |
13 | Teknik bilgilerin uygulanması |
14 | Çalışmanın devamı |
15 | Sunuş ve değerlendirme |
16 | Ders çalışma haftası |
17 | Yarı yıl sonu sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 1 | 46 | 46 |
Proje ve Hazırlığı | 1 | 35 | 35 |
Ödev ve Hazırlığı | 1 | 18 | 18 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 1 | 22 | 22 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 14 | 14 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | ||||||||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||||||||
ÖÇ5 |