Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Fransızca Öğretmenliği | FPC155 | Antropologie de l'éducation | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Fransızca Öğretmenliği | FPC155 | Antropologie de l'éducation | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Amaç, öğreneni toplum tarafından tanınan bir kurum olarak anlayışının ötesinde eğitimle tanıştırmaktır. Eğitimin daha derin bir şey olduğunu ve özellikle insanı ilgilendirdiğini anlayabilecektir. Böylece, öğretmenlik mesleğindeki gerçeklerin tam bilgisiyle ve onunla birlikte gelen tüm sorumluluklarla kendini konumlandırabilecektir.
-
Bu, yabancı dil öğrenen biri için karmaşık bir konu olduğu için, kurs, öğrenciye öğretmen olarak geleceğinde onu itecek bir alana açılmayı amaçlayan en önemli noktalara odaklanacaktır. bu disiplin olmadan yaklaşılamayacak meslek.
Konuyu sınıfta görmeden önce adım adım okumaları için öğrencilere konuyla ilgili temel bir kitap verilecektir. Soru sorma özellikle öğrencilerin düşünmesini sağlamak için kullanılacakt
staj yok
Fransızca
Cantwell, R.: Ethllol11Ù1lesis.Folklife and Representation of Culture. Chapel HilVLondon, The University of North Carolina Press 1993. Cassirer, E. : ÙIIJllilosopllie des.forl11eS sYlllboliques. Paris, Minuit1972. Castoriadis, C. : L'institution Ï1nagillllire de la société. Paris, Seuil 1975. Cent Iivres, P.I Hainard, J.: Les rites de passage aujourd'hui. Lausanne, L'âge 1986. Charlot, B.I Èn1in. J. C. (éds.): Violence à l'école. État des savoirs. Paris, Arnland Colin 1997 Colin, L.I Müller, B. (éds.): La pédagogie des rencontres interculturelles. Paris, Anthropos 1996. Conlenius, J. A. : La gralllle llilfactique. traité de l'art universel d'enseigner tOllSà tOllS. Paris, K1incksieck 1992. Con1emus.. J. A. : Orbis Sensualium Pictus. Zürich, Pestalocianum, 2ème édition 1992. Csikszentilnihalyi, M. : Das Flow-Erlebnis. Stuttgart, Klett-Cotta 1985. Csikszentimihalyi, M.I Csikszentimihalyi, I. S. (OOs.): Opti1llal Experience. Psychological Studies ill Flow Consciousness.Cambridge. Cambridge University Press 1988. Darwin, Ch.: L'expression des émotions chez l'homme et les animauxP.aris, Edition du CTHS 1998 Den10rgon, J. : L'exploration interculturelle. Paris, Arnland Colin 1989.. Den1orgon, J. : Con/IJ!exilé lies cullures el lie !'illtercultllrel. Paris, Anthropos 1996. Dibie~ P.I Wulf, Ch. (éds.): Ethnosociologie des rencontres interculturelles. Paris..Anthropos 1998.
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | 1. Eğitim antropolojisi dersinin sunumu ve temelleri |
2 | Zamanın başlangıcından beri insana özgü bir özellik olarak eğitim |
3 | Tarihsel ve tarih öncesi veya Neolitik öncesi ve sonrası toplum aracılığıyla eğitim |
4 | Düşten gerçeğe modern eğitimin kökeni |
5 | Comenius'a göre rüya |
6 | Erasmus'a göre rüya |
7 | Comenius'a göre rüya |
8 | ARA SİNAV |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 3 | 20 | 60 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 2 | 5 | 10 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 15 | 2 | 30 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |