Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2020- Beslenme ve Diyetetik | BDY2079 | Beslenme ve Diyetetik Alanında İnovasyon | Seçmeli | 4 | 3,00 | 3 | 2 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2020- Beslenme ve Diyetetik | BDY2079 | Beslenme ve Diyetetik Alanında İnovasyon | Seçmeli | 4 | 3,00 | 3 | 2 |
Bu ders inovasyon metotları, yaklaşım ve araçlarının beslenme ve diyetetik alanında yenilik ve teknolojilerin etkin bir şekilde kullanılabilmesi için gereken bilgi ve becerileri aktarmayı hedeflemektedir.
-
Beslenme ve diyetetik alanındaki yenilikleri takip etme ve Beslenme ve diyetetik alanındaki güncel bilgileri tarayarak rapor halinde sunma.
Tartışma, araştırma, sözel anlatım
yok
Türkçe
Nutrition and Food Innovation for Sustained Well-Being Asian Congress of Nutrition 2019, Bali, August 2019: Abstracts
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | İnovasyona giriş |
2 | Beslenme ve diyetetik alanında inovasyon |
3 | Beslenme ve diyetetik alanında inovasyon geliştirme süreci |
4 | Beslenme ve diyetetik alanında inovasyon geliştirme süreci |
5 | Beslenme ve diyetetik alanında güncel teknolojiler |
6 | Beslenme ve diyetetik inovasyon süreçlerinde multidisipliner bir yaklaşım: yer alan aktörler ve disiplinler |
7 | Beslenme ve diyetetik inovasyon süreçlerinde multidisipliner bir yaklaşım: yer alan aktörler ve disiplinler |
8 | Ara Sınav |
9 | Beslenme ve diyetetik alanında Ar-Ge |
10 | Beslenme ve diyetetik alanında Ar-Ge ve inovasyondaki rolü |
11 | Beslenme ve diyetetik alanında Ar-Ge ve inovasyondaki rolü |
12 | Sürdürülebilir beslenme ve önemi |
13 | Beslenme ve diyetetik alanında inovasyon üzerine vaka çalışmalar |
14 | Beslenme ve diyetetik alanında inovasyon üzerine vaka |
15 | Genel Tekrar |
16 | Genel Tekrar |
17 | Final |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 12 | 2 | 24 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 4 | 4 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 5 | 5 |
Teorik Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||
ÖÇ5 |