Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | MBS2050 | Çocuk Psikolojisi | Zorunlu | 5 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | MBS2050 | Çocuk Psikolojisi | Zorunlu | 5 | 3,00 | 2 | 0 |
Öğrenciler; çocuk psikolojisinin temel kavramlarını, gelişim alanlarını ve gelişim dönemlerini ve dönemlerin özelliklerini, çocuk gelişimini, uyum süreçlerini ve davranış problemlerini öğrenir.
-
Çocuk psikolojisinin temel kavramları, yöntemleri; doğum öncesi gelişim; bebeklik dönemi gelişim alanları ve özellikleri; ilk çocukluk dönemi gelişim alanları ve özellikleri; son çocukluk dönemi gelişim alanları ve özellikleri; özel gereksinimleri olan ço
Anlatım, soru-cevap ve tartışma yöntemleri.
Yok.
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Derse ilişkin beklentiler, içeriğin tanıtımı, çocuk psikolojisiyle ilgili temel kavramlar ve yöntemler |
2 | Çocuk gelişimi, kuramsal yaklaşımlar ve gelişim dönemleri |
3 | Bebeklik döneminde gelişim ve kuramsal yaklaşımla |
4 | İlk çocukluk döneminde gelişim ve kuramsal yaklaşımlar |
5 | :İlk çocukluk döneminde gelişim ve kuramsal yaklaşımlar-2 |
6 | Son çocukluk döneminde gelişim ve kuramsal yaklaşımlar |
7 | Son çocukluk döneminde gelişim ve kuramsal yaklaşımlar |
8 | Çocukta cinsel gelişim ve eğitimi |
9 | Özel gereksinimli çocuklar ve gelişim özellikleri |
10 | Çocuk gelişimini etkileyen faktörler |
11 | Çocukta uyum ve davranış problemleri ve çözümü |
12 | Çocukta uyum ve davranış problemleri ve çözümü |
13 | Çocuk Gelişiminde Oyun ve Teknoloji |
14 | Ergenlik dönemi ve özellikleri |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | ||||||||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||||||||
ÖÇ5 |