Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - İngilizce Öğretmenliği | YDIO3002 | Çocuklara İngilizce Öğretimi II | Zorunlu | 6 | 5,00 | 2 | 2 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - İngilizce Öğretmenliği | YDIO3002 | Çocuklara İngilizce Öğretimi II | Zorunlu | 6 | 5,00 | 2 | 2 |
Bu ders, öğretmen adaylarına çocukların zihinsel ve sosyal gelişimine uygun dinleme, konuşma, yazma, kelime ve gramer öğretme amaçlı aktiviteleri geliştirme, bu dil becerilerini öğretirken kullanılacak materyalleri hazırlama ve sınıfiçinde uygulama konularında bilgi vermeyi hedeflemektedir.
-
Dört temel yabancı dil becerisinin çocuklara öğretimi konusunda teorik ve pratik bilgiler, çocukların edindiği yabancı dilin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi, ders planlaması ve sunumu.
Ders anlatımı, tartışma, değişik kaynaklardan araştırma yapma, ders planı hazırlama, ders planı sunma
Yok
Türkçe
Brown, H. D. (2001). Teaching by Principles: An interactive approach to language pedagogy. New York: Pearson Education. Copland, F. & Garton. S. (2014). Key themes and future directions in teaching English to young learners: introduction to the Special Issue. ELT Journal, 68(3), 223-230. Enever, J. (2011). ELLiE. Early language learning in Europe. London: British Council. Haznedar, B. & Uysal, H. H. (Eds.). (2010). Handbook for teaching foreign languages to young learners in primary schools. Ankara: Anı Publishing. Hughes, G. & Moate, J. (2011). Practical classroom English. Oxford: Macmillan Heinemann. Kırkgöz, Y. (2008). A case study of teachers’ implementation of curriculum innovation in English language teaching in Turkish primary education. Teaching and Teacher Education, 24(7), 1859-1875. Moon, J. (2000). Children learning English. Oxford: Macmillan Heinemann. Scott, W. A. & Ytreberg, I. H. (1990). Teaching English to children. New York: Longman. Slatery, M. & Willis, J. (2001). English for primary teachers. Oxford: OUP.
Yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Tanışma ve Ders tanıtımı |
2 | Key themes and future directions (Copland & Garton article) |
3 | Teaching across age levels (Brown Ch. 6), Effective teacher-pupil interaction (Moon Ch. 5) (Hughes & Moate chapters) |
4 | Ellie Study (Ch. 2 & 3) |
5 | Makale/Bölüm sunumları (Haznedar & Uysal chapters) (Kırkgöz article) |
6 | Makale/Bölüm sunumları |
7 | Makale/Bölüm sunumları, How to plan a lesson / Lesson evaluation criteria (Brown Ch. 10) |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Ders sunumları: Listening & Speaking (Slatery & Willis) |
10 | Ders sunumları: Listening & Speaking (Slatery & Willis) |
11 | Ders sunumları: Listening & Speaking (Slatery & Willis) |
12 | Ders sunumları: Reading & Writing (Slatery & Willis) (Scott & Ytreberg) |
13 | Ders sunumları: Reading & Writing (Slatery & Willis) (Scott & Ytreberg) |
14 | Ders sunumları: Reading & Writing (Slatery & Willis) (Scott & Ytreberg) |
15 | Ders sunumları: Reading & Writing (Slatery & Willis) (Scott & Ytreberg) |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 15 | 4 | 60 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 2 | 4 | 8 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 2 | 4 | 8 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 2 | 4 | 8 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||
ÖÇ5 |