Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Programlar Hakkında Bilgi

Lisans - Atatürk Eğitim Fakültesi - Almanca Öğretmenliği

Müfredat Adı Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Dönem AKTS Teorik Uygulama
2014 - Almanca Öğretmenliği EGT4080 Coğrafyada Okul İçi Etkinlikler Seçmeli 8 3,00 2 0

Dersin İçeriği

Dersin Amacı

Coğrafya öğretiminde okul içinde yapılacak etkinliklerin uygulanması ve planlanması.

Öğrenim Türü

-

Dersin İçeriği

Coğrafya Eğitiminde Okul İçi Etkinliklerin Planlanması Okul İçi Etkinlikler için Gerekli Şartlar Coğrafya Eğitiminde Okul İçi Etkinliklerin Uygulanması Yapılan Uygulamaların Değerlendirilmesi

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları

Öğrenci Merkezli Yaklaşım Sorgulama Temelli Öğrenme İşbirlikçi Öğrenme

Staj Durumu

Yok

Dersin Sunulduğu Dil

Türkçe

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

Doğanay, H. (1992). Coğrafya'ya Giriş. Atatürk Üniversitesi Yayınları, No: 726, Erzurum. Kurter, A. - Hoşgçören, M. Y. (1986) Jeomorfoloji Tatbikatı. İstanbul Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Yayınları, No:1944, İstanbul.

Dersin Web Sayfası

Yok

Öğrenme Çıktıları

  • Okul içi etkinlikleri rapor eder ve bu etkinliklerden derslerde yararlanır.
  • Okul içi etkinlikler sayesinde yakın çevresini analiz eder.
  • Etkinliğin uygulanacağı yer ile ilgili bilgiler edinir.
  • Okul içinde yapılacak coğrafi etkinlikleri uygulamayı ve planlamayı öğrenir.
  • Yapılacak etkinlikler sayesinde coğrafya disiplinine olan bakış açısı değişir.

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Teorik
1 Coğrafya ve Okul İçi Etkinlikler
2 Örnek Etkinliklerin İncelenmesi
3 Okul İçi Etkinliğin Hazırlığı
4 Okul İçi Etkinliğin Uygulanması
5 Okul İçi Etkinliğin Değerlendirilmesi ve Yeni Bir Etkinliğin Planlanması
6 Okul İçi Etkinliğin Uygulanması
7 Okul İçi Etkinliğin Değerlendirilmesi ve Yeni Bir Etkinliğin Planlanması
8 Ara Sınav Haftası
9 Okul İçi Etkinliğin Uygulanması
10 Okul İçi Etkinliğin Değerlendirilmesi ve Yeni Bir Etkinliğin Planlanması
11 Okul İçi Etkinliğin Uygulanması
12 Okul İçi Etkinliğin Değerlendirilmesi ve Yeni Bir Etkinliğin Planlanması
13 Okul İçi Etkinliğin Uygulanması
14 Okul İçi Etkinliğin Değerlendirilmesi ve Yeni Bir Etkinliğin Planlanması
15 Yapılan Etkinliklerin Coğrafi Açıdan Analizi
16 Ders Çalışma Haftası
17 Yarı Yıl Sonu Sınavı

Değerlendirme

Değerlendirme Değer
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Değer
Final Sınavı 100

Öğrenci İş Yükü Hesabı

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma 14 2 28
Araştırma ve Hazırlığı 5 5 25
Arasınav ve Hazırlığı 1 7 7
Final ve Hazırlığı 1 14 14

Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

ÖÇ1
ÖÇ2
ÖÇ3
ÖÇ4
ÖÇ5