Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Türkçe Öğretmenliği | TRAE301 | Dinleme Eğitimi | Zorunlu | 5 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Türkçe Öğretmenliği | TRAE301 | Dinleme Eğitimi | Zorunlu | 5 | 4,00 | 3 | 0 |
Dinleme becerisinin kuramsal boyutlarıyla açıklanması. Toplumda dinleme alışkanlığının yaygınlaşması için yapılması gerekenler ve dinleme becerisine yönelik tekniklerin incelenmesi. Dinleme çeşitleri ve amaca bağlı olarak dinleme çeşidinin seçimi. Türkçe
-
Dinleme becerisini geliştirici çalışmalar yapma. Ruhbilim araştırmalarından da yararlanarak dinleme etkinliğinin işleyişini ve verimlilik sürelerini belirginleştirme; dikkat sürelerinin belirlenmesi; bellekte tutma ve kavrama çalışmalarına dikkat çekme. Ç
Sunum, beyin fırtınası, tartışma
Yok
Türkçe
Anlamak ve Anlatmak, Oya Adalı, İstanbul,2003 CAN DÜNDAR- KÖY ENSTİTÜLERİ, ZANA BRİSKİ, ROSS KAUFMAN- KALKÜTANIN ÇOCUKLARI Kinds of films, EMEL ÇELEBİ- GÜNDELİKÇİ, RON FRİCKE- BARAKA, AKIRA KUROSAVA- DREAMS Yazılı ve Sözlü Anlatım-
Yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | BARAKA filminin izlenmesi |
2 | BARAKA filminin tartışılması |
3 | BARAKA filminin ana fikri |
4 | DREAMS filminin ikinci parçasının izlenmesi |
5 | DREAMS filminin üçüncü parçasının izlenmesi |
6 | DREAMS filminin dördüncü parçasının izlenmesi |
7 | DREAMS filminin tartışılması |
8 | ders çalışma haftası |
9 | ara sınav |
10 | KÖY ENSTİTÜLERİ filminin izlenmesi |
11 | KöY ENSTİTÜLERİ filminin tartışılması |
12 | GÜNDELİKÇİ filminin izlenmesi |
13 | GÜNDELİKÇİ filminin tartışılması |
14 | CHILDREN OF KALKUTA filminin izlenmesi |
15 | KALKÜTANIN ÇOCUKLARI tartışılması |
16 | filmlerle ilgili genel değerlendirme. |
17 | ders çalışma haftası |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 26 | 1 | 26 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 14 | 1 | 14 |
Teorik Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 | |||||||||||||||||
ÖÇ6 |