Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Zihin Engelliler Öğretmenliği | EGT1024 | Eğitimde Bireysel Farklılıklar | Seçmeli | 6 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Zihin Engelliler Öğretmenliği | EGT1024 | Eğitimde Bireysel Farklılıklar | Seçmeli | 6 | 3,00 | 2 | 0 |
Eğitimde bireysel farklılıkları tanımak; zeka, yetenek, ilgi önbilgi ve motivasyon kavramlarını anlamak ve bunların eğitime yansımalarını gerçekleştirmek.
-
Bireysel farklılıklar ve eğitime yansımaları; zekâ ve yetenekler, ilgiler, öğrenme biçimi, ön bilgi, öğrenmede güdülenme, öz yeterlilik inançları ve bireyselleştirilmiş eğitim programları.
Anlatım (Lecture), Tartışma (Discussion), Soru-Yanıt (Question and Answer), Gözlem (Observation), Alan Gezisi (Field Trip), Takım/Grup Çalışması (Team/Group Work), Gösterme (Demonstration), Deney (Experiment), Uygulama-Alıştırma (Drill and Practice), Örne
Yok
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Öğrencilerle Tanışma, Dersin Tanıtımı |
2 | Farklılıkları Oluşturan Değiişkenler |
3 | Farklılık Kavramına ve Farklılıkların Yönetimine Temel Oluşturan Sosyopsikolojik Kuramlar Ve Yaklaşımlar |
4 | Farklılık Kavramına ve Farklılıkların Yönetimine Temel Oluşturan Sosyopsikolojik Kuramlar Ve Yaklaşımlar |
5 | Farklılıkarı Oluşturan Ana Nedenlerden Biri@ Engellilik ve Nedenleri |
6 | Zihinsel Yetersizliği Olan Bireyler |
7 | İşitme Yetersizliği Olan Bireyler |
8 | Görme Yetersizliği Olan Bireyler |
9 | 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı Resmi Tatili |
10 | Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Bireyler |
11 | Ders Kitaplarında Engellilik |
12 | Kaynaştırma ve Bütünleştirme |
13 | Otizm Spektrum Bozukluğu Olan Bireyler |
14 | Genel Değerlendirme ve Kapanış |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | |||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||
ÖÇ5 |