| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| Ana Müfredat | SPF706 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel Prensipleri | Seçmeli | 2 | 5,00 | 2 | 2 |
| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| Ana Müfredat | SPF706 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel Prensipleri | Seçmeli | 2 | 5,00 | 2 | 2 |
Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel Prensiplerinin ve Aerobik Kondüsyonu ve Kas Gücünü Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi Yöntemlerinin anlaşılması hedeflenmiştir
-
Risk Sınıflarına Göre Dağılımın Hatırlanması Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-I Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-II Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-III Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III Esneklik İçin Egzersiz Programı-I Esneklik İçin Egzersiz Programı-II Egzersiz Reçetesi Verilmesinde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Sınav Öncesi Genel Değerlendirme
Öğrencilerin belirlenen konularda araştırma yapması ve powerpoint sunum hazırlaması ve sunması Proje yöntemi; öğrencilerin ödev projesi yazması İnteraktif eğitim
Yok
Türkçe
Mc Ardle WD, Katch FI, Katch VL. Exercise Physiology: Energy, Nutrition, and Human Performance Guyton and Hall. Textbook of Medical Physiology. Ganong's Review of Medical Physiology. ACSM’s Guidelines for exercise testing and Prescription.
-
| Hafta | Teorik |
|---|---|
| 1 | Risk Sınıflarına Göre Dağılımın Hatırlanması |
| 2 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-I |
| 3 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-II |
| 4 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-III |
| 5 | Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I |
| 6 | Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II |
| 7 | Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III |
| 8 | Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I |
| 9 | Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II |
| 10 | Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III |
| 11 | Esneklik İçin Egzersiz Programı-I |
| 12 | Esneklik İçin Egzersiz Programı-I |
| 13 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar |
| 14 | Sınav Öncesi Genel Değerlendirme |
| 15 | |
| 16 | |
| 17 |
| Değerlendirme | Değer |
|---|---|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
| Final Sınavı | 100 |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 3 | 17 | 51 |
| Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Laboratuvar ve Hazırlığı | 3 | 5 | 15 |
| Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Sunum ve Hazırlığı | 3 | 5 | 15 |
| Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Arasınav ve Hazırlığı | 3 | 5 | 15 |
| Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Final ve Hazırlığı | 3 | 10 | 30 |
| Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
| ÖÇ1 | ||||||||||
| ÖÇ2 | ||||||||||
| ÖÇ3 | ||||||||||
| ÖÇ4 | ||||||||||
| ÖÇ5 |