Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Ana Müfredat | SPF706 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel Prensipleri | Seçmeli | 2 | 5,00 | 2 | 2 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Ana Müfredat | SPF706 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel Prensipleri | Seçmeli | 2 | 5,00 | 2 | 2 |
Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel Prensiplerinin ve Aerobik Kondüsyonu ve Kas Gücünü Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi Yöntemlerinin anlaşılması hedeflenmiştir
-
Risk Sınıflarına Göre Dağılımın Hatırlanması Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-I Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-II Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-III Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III Esneklik İçin Egzersiz Programı-I Esneklik İçin Egzersiz Programı-II Egzersiz Reçetesi Verilmesinde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar Sınav Öncesi Genel Değerlendirme
Öğrencilerin belirlenen konularda araştırma yapması ve powerpoint sunum hazırlaması ve sunması Proje yöntemi; öğrencilerin ödev projesi yazması İnteraktif eğitim
Yok
Türkçe
Mc Ardle WD, Katch FI, Katch VL. Exercise Physiology: Energy, Nutrition, and Human Performance Guyton and Hall. Textbook of Medical Physiology. Ganong's Review of Medical Physiology. ACSM’s Guidelines for exercise testing and Prescription.
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Risk Sınıflarına Göre Dağılımın Hatırlanması |
2 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-I |
3 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-II |
4 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinin Genel prensipleri-III |
5 | Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I |
6 | Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II |
7 | Aerobik Kondüsyonu Arttırmak İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III |
8 | Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-I |
9 | Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-II |
10 | Kas Gücü İçin Egzersiz Reçetelendirmesi-III |
11 | Esneklik İçin Egzersiz Programı-I |
12 | Esneklik İçin Egzersiz Programı-I |
13 | Egzersiz Reçetesi Verilmesinde Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar |
14 | Sınav Öncesi Genel Değerlendirme |
15 | |
16 | |
17 |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 3 | 17 | 51 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 3 | 5 | 15 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 3 | 5 | 15 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 3 | 5 | 15 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 3 | 10 | 30 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | ||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||
ÖÇ5 |