Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
İşletme (Muhasebe Finans) | PAZ411 | Elektronik Pazarlama | Seçmeli | 7 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
İşletme (Muhasebe Finans) | PAZ411 | Elektronik Pazarlama | Seçmeli | 7 | 4,00 | 3 | 0 |
İşletme öğrencilerine son 10 yıldır büyük gelişme gösteren elektronik ortamlarda ticaret ve pazarlamanın yöntem ve stratejilerini açıklamak
-
İnternetin tarihçesi ve gelişimi, İnternet ve iş dünyası, Elektronik Ticaret Kavramı ve Avantaj-Dezavantajları, E-Perakende, E-İş modelleri, Auction modeller, İnternette reklamcılık ve halkla ilişkiler, İnternette finans, İnternette güvenlik, Mobil pazarlama, Sanal topluluklar yoluyla pazarlama, İnternet bankacılığı, e-turizm, e-crm, e-araştırma vb. konuları içermektedir.
arasınav ve final
Yok
Türkçe
-
-
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|