Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Programlar Hakkında Bilgi

Lisans - İşletme Fakültesi - İşletme

Müfredat Adı Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Dönem AKTS Teorik Uygulama
İşletme (Muhasebe Finans) PAZ411 Elektronik Pazarlama Seçmeli 7 4,00 3 0

Dersin İçeriği

Dersin Amacı

İşletme öğrencilerine son 10 yıldır büyük gelişme gösteren elektronik ortamlarda ticaret ve pazarlamanın yöntem ve stratejilerini açıklamak

Öğrenim Türü

-

Dersin İçeriği

İnternetin tarihçesi ve gelişimi, İnternet ve iş dünyası, Elektronik Ticaret Kavramı ve Avantaj-Dezavantajları, E-Perakende, E-İş modelleri, Auction modeller, İnternette reklamcılık ve halkla ilişkiler, İnternette finans, İnternette güvenlik, Mobil pazarlama, Sanal topluluklar yoluyla pazarlama, İnternet bankacılığı, e-turizm, e-crm, e-araştırma vb. konuları içermektedir.

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları

arasınav ve final

Staj Durumu

Yok

Dersin Sunulduğu Dil

Türkçe

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

-

Dersin Web Sayfası

-

Değerlendirme

Değerlendirme Değer
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 50
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Değer
Final Sınavı 100

Öğrenci İş Yükü Hesabı

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)

Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi