Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2023 - Çevre Mühendisliği (İngilizce) - Lisans | ENVE2103 | Environmental Engineering Ecology and Sustainability | Zorunlu | 3 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2023 - Çevre Mühendisliği (İngilizce) - Lisans | ENVE2103 | Environmental Engineering Ecology and Sustainability | Zorunlu | 3 | 4,00 | 3 | 0 |
Öğrencilere çevre mühendisliği ekolojisi hakkında bilgi sağlamak, çevresel sürdürülebilirlik, ekosistemler ve enerji kavramlarını tanıtmaktır.
-
Çevre Bilimi ve Sürdürülebilirliğe Giriş Ekosistemler ve Enerji Ekosistemler ve Fiziksel Çevre Ekosistemler ve Canlı Organizmalar Dünyanın Başlıca Ekosistemleri İnsan Nüfusu Kentsel Çevre Enerji Tüketimi Fosil Yakıtlar
Yüz yüze ders, okuma ödevleri, öğrenci sunumları
-
İngilizce
Environment, 8th Edition, Peter H. Raven, David M. Hassenzahl, Linda R. Berg (2012). Environmental Science, A Global Concern, 12th Edition, W.P. Cunningham, M.A. Cunningham (2012). Environmental Science, Earth as a Living Planet, 8th Edition, Botkin and Keller. Scientific journals, papers, videos and presentations
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Çevre Bilimi ve Sürdürülebilirliğe Giriş: İnsanların Çevre Üzerindeki Etkisi, Artan İnsan Nüfusu, Kalkınma, Çevre ve Sürdürülebilirlik, Nüfus, Kaynaklar ve Çevre, Kaynak Türleri, Kaynak Tüketimi, Ekolojik Ayak İzi, IPAT Modeli |
2 | Çevre Bilimi ve Sürdürülebilirliğe Giriş: İnsanların Çevre Üzerindeki Etkisi, Artan İnsan Nüfusu, Kalkınma, Çevre ve Sürdürülebilirlik, Nüfus, Kaynaklar ve Çevre, Kaynak Türleri, Kaynak Tüketimi, Ekolojik Ayak İzi, IPAT Modeli |
3 | Çevre Bilimi ve Sürdürülebilirliğe Giriş: İnsanların Çevre Üzerindeki Etkisi, Artan İnsan Nüfusu, Kalkınma, Çevre ve Sürdürülebilirlik, Nüfus, Kaynaklar ve Çevre, Kaynak Türleri, Kaynak Tüketimi, Ekolojik Ayak İzi, IPAT Modeli |
4 | Ekosistemler ve Enerji |
5 | Ekosistemler ve Fiziksel Çevre |
6 | Ekosistemler ve Canlı Organizmalar |
7 | Dünyanın Başlıca Ekosistemleri |
8 | Ara sınav |
9 | İnsan Sağlığı ve Çevresel Toksikoloji |
10 | İnsan Nüfusu |
11 | Kentsel Çevre |
12 | Enerji Tüketimi |
13 | Fosil Yakıtlar |
14 | Yenilenebilir Enerji ve Nükleer Enerji |
15 | Küresel İklim Değişikliği |
16 | Küresel İklim Değişikliği |
17 | Final Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 5 | 1 | 5 |
Proje ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Ödev ve Hazırlığı | 4 | 4 | 16 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 1 | 12 | 12 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 12 | 12 |
Teorik Ders Saati | 14 | 3 | 42 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 |