Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2017 - Okul Öncesi Öğretmeliği | OKL7009 | Erken Çocukluk Döneminde Öğrenme Ortamları | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2017 - Okul Öncesi Öğretmeliği | OKL7009 | Erken Çocukluk Döneminde Öğrenme Ortamları | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Erken çocukluk döneminde yaklaşımlara göre eğitim ortamı oluşturulmasında etkili değişkenler ve sorgulandığı, yaratıcı ve ilham verici derstir. Çevre güvenliğinin çocuk-çevre (fiziksel-sosyal ilişkilerinin sorgulandığı, farklı örneklerinin öğrenildiği, çocuk dostu öğrenme ortamlarının öğrenme ortamlarının kalitesi, mikro ve makro düzeyde öğrenme ortamlarının tasarımının yapıldığı teorik ve uygulamalı bir derstir.
-
Çevre-çocuk ilişkisinin önemi hakkında tartışma. İnsan davranışının ekolojisi ile ilgili teoriler. Erken çocukluk döneminde çocuk dostu şehir ve çocuk dostu farklı ülkelerden örnekler, yerel ve global kültürün erken çocukluk dönemi öğrenme ortamlarına etkisi, toplum değişiminin bir temsilcisi olarak öğrenme ortamları, çevresel okur-yazarlık ve çevresel eğitim, kaynaştırma sınıfları için öğrenme ortamları.
-
-
Türkçe
.
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Çevre-çocuk ilişkisinin önemi |
2 | Çevre-çocuk ilişkisinin önemi hakkında tartışma |
3 | İnsan davranışının ekolojisi ile ilgili teoriler |
4 | Erken çocukluk döneminde çocuk dostu şehir |
5 | Erken çocukluk döneminde çocuk dostu şehir ve çocuk dostu farklı ülkelerden örnekler |
6 | Erken çocukluk döneminde çocuk dostu şehir ve çocuk dostu farklı ülkelerden örnekler |
7 | Yerel ve global kültürün erken çocukluk dönemi öğrenme ortamlarına etkisi |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Yerel ve global kültürün erken çocukluk dönemi öğrenme ortamlarına etkisi |
10 | Toplum değişiminin bir temsilcisi olarak öğrenme ortamları, |
11 | Çevresel okur-yazarlık ve çevresel eğitim |
12 | Kaynaştırma sınıfları için öğrenme ortamları. |
13 | Kaynaştırma sınıfları için öğrenme ortamları. |
14 | Toplum değişiminin öğrenme ortamlarına etkisi |
15 | Toplum değişiminin öğrenme ortamlarına etkisi |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 0 | 0 | 0 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 10 | 14 | 140 |
Arasınav ve Hazırlığı | 10 | 2 | 20 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 10 | 1 | 10 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |