Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Fizik - Fizik (İngilizce) - Doktora -2014 | FBE8003 | Fen ve Mühendislikte Öğretim ve Öğrenme | Zorunlu | 2 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Fizik - Fizik (İngilizce) - Doktora -2014 | FBE8003 | Fen ve Mühendislikte Öğretim ve Öğrenme | Zorunlu | 2 | 4,00 | 3 | 0 |
Fen bilimleri ve mühendislik alanlarında etkili öğretim ve öğrenme stratejilerini anlatmak, bu disiplinlerdeki karmaşık konuları öğrencilere başarılı bir şekilde aktarmak ve öğrencilerin bilimsel düşünce becerilerini, mühendislik yeteneklerini ve problem
-
Hangi teorik bakış açıları fen öğrenimini anlamamıza yardımcı olur? Tüm öğrencileri bilim ve mühendisliğin disiplin uygulamalarının anlamlı biçimlerine nasıl dahil edebiliriz? Fen eğitiminde eşitliği ve sosyal adaleti teşvik etmeye hangi kavram ve stratej
Sınıfta veya uzaktan eğitim ile yapılacaktır.
yok
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Sınıfa Giriş, NRC Çerçevesi ve NGSS |
2 | K-12 Fen ve Mühendislik Eğitiminin Yeni Vizyonuna Genel Bakış |
3 | Disiplin Uygulamalarına ve Soruşturmaya Giriş |
4 | Ayarlar Genelinde Öğrenme |
5 | Uygulama Stratejileri ve Kaynaklar |
6 | Eşitlik, Irk, Kültür ve Uygulamalar |
7 | Bilimsel Uygulamalara Kültürel Bakış Açıları |
8 | Ara sınav |
9 | Bilimsel Uygulamalara İlişkin Dilsel ve Retorik Perspektifler |
10 | Bilimsel Uygulamalara İlişkin Bilişsel Perspektifler |
11 | Bilimsel Uygulamalara İlişkin Bilişsel Perspektifler |
12 | SONUÇ SINIFI |
13 | SONUÇ SINIFI |
14 | Final sınavına çalışma |
15 | Final Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|