Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Fizik Öğretmenliği - Lisans | FZ3051 | Fizik Ders Kitabı İncelemesi | Seçmeli | 4 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Fizik Öğretmenliği - Lisans | FZ3051 | Fizik Ders Kitabı İncelemesi | Seçmeli | 4 | 4,00 | 3 | 0 |
Konu alanında MEB tarafından onaylanmış ders kitaplarının ve öğretim programlarının eleştirel bir bakış açısı ile incelenmesi; kitapların içerik, dil, öğrenci seviyesine uygunluk, format, çekicilik, anlamlı öğrenmeye katkısı, öğretimde kullanım kolaylığı
-
Ders kitabının bir dersin en önemli gereçlerinden biri olarak öğretimdeki yeri. Ders kitabını oluşturan dış koşullar (yasalar, yönetmelikler; okul türleri, piyasa koşulları vb.) ile iç koşulların (kullanılacak yöntemler, konu alanının özellikleri, fizikse
Anlatım (Lecture), Tartışma (Discussion), Soru-Yanıt (Question and Answer), Gözlem (Observation), Alan Gezisi (Field Trip), Takım/Grup Çalışması (Team/Group Work), Gösterme (Demonstration), Deney (Experiment), Uygulama-Alıştırma (Drill and Practice), Örne
Yok
Türkçe
ders notları
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-1 |
2 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-2 |
3 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-3 |
4 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-4 |
5 | Ders kitaplarını kullanmanın olumlu ve olumsuz yanları-1 |
6 | Ders kitaplarını kullanmanın olumlu ve olumsuz yanları-2 |
7 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri arasındaki ilişki-1 |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri arasındaki ilişki-2 |
10 | Öğretmen kılavuz ve öğrenci çalışma kitaplarının, ders kitabının kullanımında ve öğretimdeki rolü-1 |
11 | Öğretmen kılavuz ve öğrenci çalışma kitaplarının, ders kitabının kullanımında ve öğretimdeki rolü-2 |
12 | Öğretmen kılavuz ve öğrenci çalışma kitaplarının, ders kitabının kullanımında ve öğretimdeki rolü-3 |
13 | Örnek bir ders kitabı oluşturma-1 |
14 | Örnek bir ders kitabı oluşturma-2 |
15 | Örnek bir ders kitabı oluşturma-3 |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 4 | 56 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 |