Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018- Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği | SBAE105 | Hareket Eğitimi | Zorunlu | 1 | 3,00 | 2 | 2 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018- Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği | SBAE105 | Hareket Eğitimi | Zorunlu | 1 | 3,00 | 2 | 2 |
Temel hareket becerilerinin öğrenilmesini sağlamaktır.
-
Bu ders hareket yetkinliğinin tanımını, çeşitli becerileri öğrenmelerini ve geliştirmelerini sağlamak için vücut, alan, efor, hareket ilişkileri kavramlarını birleştirerek dengeleme hareketlerini, yer değiştirme hareketlerini, nesne kontrolünü gerektiren birleştirilmiş hareketlerin temel becerilerini ve öğretimini kapsamaktadır.
Anlatım, tartışma, uygulama, gösteri
yok
Türkçe
Landy.M.,J.(1992)P.E. Activities.Parker Publishing Company. Graham.G.,Holt/Hale.A.,Parker.M.(2010). Weiller Abels, K. (2010). Teaching movement education. Human Kinetics. Children Moving. MEB 1-4 İlköğretim?Oyun ve Fiziki Etkinlikler?dersi ulusal program- FEK kartları
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Hareket Eğitiminin Tarihçesi ve Felsefesi |
2 | Hareketin Çocukluk Dönemindeki Önemi |
3 | Hareket Eğitimi Kavramları |
4 | VÜCUT AKTİVİTELERİ-ALAN AKTİVİTELERİ VE UYGULAMALARI |
5 | VÜCUT AKTİVİTELERİ-ALAN AKTİVİTELERİ VE UYGULAMALARI |
6 | HAREKET İLİŞKİLERİ- HAREKET İLİŞKİLERİ UYGULAMALARI |
7 | HARAKET ANALİZ DİYAGRAMI KULLANIMI VE UYGULAMALARI |
8 | TEMEL HAREKET BECERİLERİ UYGULAMALARI (YER DEĞİŞTİRME) (YER DEĞİŞTİRME-NESNE KONTROL) |
9 | VİZE HAFTASI |
10 | TEMEL HAREKET BECERİLERİ UYGULAMALARI (DENGELENME) (YER DEĞİŞTİRME-DENGELENME) |
11 | TEMEL HAREKET BECERİLERİ UYGULAMALARI (NESNE KONTROL) (DENGELENME-NESNE KONTROL) |
12 | TEMEL HAREKET BECERİLERİ UYGULAMALARI BİRLEŞTİRİLMİŞ HAREKET BECERİLERİ |
13 | HAREKET EĞİTİMİNDE KULLANILABİLECEK FARKLI ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ VE TEKNİKLERİ |
14 | HAREKET EĞİTİMİNDE YENİLİKÇİ YAKLAŞIMLAR |
15 | HAREKET EĞİTİMİNİN GELİŞİMSEL AŞAMALARI |
16 | sınav çalışmaları |
17 | sınav çalışmaları |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 0 | 0 | 0 |
Proje ve Hazırlığı | 2 | 2 | 4 |
Ödev ve Hazırlığı | 6 | 1 | 6 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 2 | 2 | 4 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 2 | 2 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 2 | 2 |
Teorik Ders Saati | 14 | 2 | 28 |
Uygulama Ders Saati | 14 | 2 | 28 |
ÖÇ1 | ||||||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||||||
ÖÇ5 |