Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
İşletme (Muhasebe Finans) | PAZ414 | Hizmet Pazarlaması | Seçmeli | 8 | 4,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
İşletme (Muhasebe Finans) | PAZ414 | Hizmet Pazarlaması | Seçmeli | 8 | 4,00 | 3 | 0 |
dünyada ve ülkemizde gelişen bir sektör olarak önem kazanan hizmet ürünleri pazarlaması felsefesinin benimsetilerek hizmetlerin kendine özgü özelliklerinin öğrencilere öğretilmesi; hizmet kalitesinin ve kalite unsurlarının tanımlanması; hizmet pazarlaması karmasının oluşturulması
-
hizmet pazarlaması, hizmet işletmelerinde pazarlama anlayışı hizmetlerin özellikleri ürün -hizmet ürünü karşılaştırması hizmet pazarlaması: sektörel uygulama hizmet pazarlaması süreci hizmet pazarlaması karması
ödev, arasınav ve final
Yok
Türkçe
-
-
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|