Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Sınıf Öğretmenliği - Lisans | SO3054 | İlkokul Ders Kitapları İncelemesi | Seçmeli | 3 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Sınıf Öğretmenliği - Lisans | SO3054 | İlkokul Ders Kitapları İncelemesi | Seçmeli | 3 | 3,00 | 2 | 0 |
Çok farklı derslerin öğretimini yapacak olan öğretmen adaylarının, sınıfta kullanacakları ders kitaplarını, bu kitaplardaki konuları tanıma ve öğrenmelerini sağlamak; yeni sistem ile gündeme gelen Öğrenci Çalışma Kitapları ile Öğretmen Kılavuz Kitaplarını
-
Çok farklı derslerin öğretimini yapacak olan öğretmen adaylarının, sınıfta kullanacakları ders kitaplarını, bu kitaplardaki konuları tanıma ve öğrenmelerini sağlamak; yeni sistem ile gündeme gelen Öğrenci Çalışma Kitapları ile Öğretmen Kılavuz Kitaplarını
Anlatım, tartışma, bireysel çalışma, soru- cevap
Yok
Türkçe
Milli Eğitim Bakanlığı (2004) İlköğretim Hayat Bilgisi/Matematik/Türkçe Öğretim Programı, Ankara: MEB Yayınları Milli Eğitim Bakanlığı (2004) İlköğretim Sosyal Bilgiler/Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programı, Ankara: MEB Yayınları Milli E
Yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-1 |
2 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-2 |
3 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-3 |
4 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri-4 |
5 | Ders kitaplarını kullanmanın olumlu ve olumsuz yanları-1 |
6 | Ders kitaplarını kullanmanın olumlu ve olumsuz yanları-2 |
7 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri arasındaki ilişki-1 |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Ders kitaplarıyla öğretim programının ögeleri arasındaki ilişki-2 |
10 | Öğretmen kılavuz ve öğrenci çalışma kitaplarının, ders kitabının kullanımında ve öğretimdeki rolü-1 |
11 | Öğretmen kılavuz ve öğrenci çalışma kitaplarının, ders kitabının kullanımında ve öğretimdeki rolü-2 |
12 | Öğretmen kılavuz ve öğrenci çalışma kitaplarının, ders kitabının kullanımında ve öğretimdeki rolü-3 |
13 | Örnek bir ders kitabı oluşturma-1 |
14 | Örnek bir ders kitabı oluşturma-2 |
15 | Örnek bir ders kitabı oluşturma-3 |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 4 | 56 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |