Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - İngilizce Öğretmenliği | YDIO1008 | İngilizce Sözlü İletişim Becerileri II | Zorunlu | 2 | 3,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - İngilizce Öğretmenliği | YDIO1008 | İngilizce Sözlü İletişim Becerileri II | Zorunlu | 2 | 3,00 | 3 | 0 |
Bu ders, öğrencilerin kendi bireysel bileşenlerini hedefleyerek genel sözlü iletişimi derinleştirmek amacıyla YDİO 107'de incelenen konuları kapsamaktadır. Ders boyunca, öğrenciler sözlü iletişimin bu detaylarını, sınavlarda göstermeleri istenmeden önce sınıf içi etkinliklerle uygulayacaklardır. Bu nedenle, tüm derslere devam eden özenli öğrenciler sınava hazırlıklı olacaklardır; dahası, sınıf katılımı, notun önemli bir bölümünü temsil eder. Son dönemdeki konulara ek olarak, öğrenciler konuşma / dramatik bir pasaj yapacak ve yeni metinleri yeniden yorumlayacaklardır. Spesifik olarak, ders aşağıdaki bölümde açıklanan alanları vurgulayacaktır.
-
Sözlü İletişim I' de ele alınan eserler üzerinde yapılan çalışmalar. Telaffuz: güçlü ve zayıf heceler. Bağlantılı konuşma ve bağlama araçları. Dramatik konuşma, anlaşmaya varma ve katılmama, fikir verme ve konuşma sırası bekleme üzerine pratik odaklanma.
Dinleme ve tartışma, dramatik bir metnin performansı, sözlü anlatımla sözlü alıştırma.
Yok
Türkçe
Teaching Pronunciation: A Course Book and Reference Guide. (2010) by Celce-Murcia, Brinton, and Goodwin Writing Research Papers: A Student guide for Use with Opposing Viewpoints. (1994) by Harnack, Andrew
Yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Derse Giriş: Rol Canlandırma |
2 | Vurgulu - Vurgusuz heceler |
3 | Martin Luther King'in 'I have a dream! konuşmasında vurgulu ve vurgusuz hecelerin analizi |
4 | Bağlayıcılar: Vurgu, ritim, bağlantılı konuşmalarda düzenlemeler |
5 | Metinlerdeki bağlayıcıları analiz etme |
6 | Ted Konuşmaları üzerine tartışmalar |
7 | Aynı fikirde olup olmamanın formal ve formal olmayan çeşitleri ve alıştırmalar |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Fikir belirtmenin formal ve formal olmayan çeşitleri, konuşma sırası |
10 | Yorumlamaya giriş |
11 | Teatral metin okumaları (hazırlık/prova), sözlü yorumlama uygulamaları |
12 | Teatral metin okumaları (hazırlık/prova), sözlü yorumlama uygulamaları |
13 | Teatral metin performansları |
14 | Sözlü yorumlama uygulamaları |
15 | Mystic River'dan kesit izleme ve sözlü tartışma |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 15 | 3 | 45 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |