| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| 2020-Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce) -Anadal | CAS2004 | Interpersonal Relations and Communication | Seçmeli | 2 | 3,00 | 2 | 0 |
| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| 2020-Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce) -Anadal | CAS2004 | Interpersonal Relations and Communication | Seçmeli | 2 | 3,00 | 2 | 0 |
Bu dersin amacı öğrencilerin iletişim becerilerini geliştirmektir.
-
İletişim teknikleri Empati İletişim problemleri Etkili konuşma Etkili Dinleme Vücut Dili Haklar ve sorumluluklar İletişimin değeri
Ders Notları, tartışma ortamında ders anlatımı
Yok
Türkçe
Doğan Cüceloğlu, İnsan ve Davranışı, İstanbul: Remzi Kitabevi,1991 Üstün Dökmen, İletişim Çatışmaları ve Empati, Ankara: Sistem Yayıncılık, 2001
-
| Hafta | Teorik |
|---|---|
| 1 | Derse giriş, tanışma vs |
| 2 | iletişim çeşitleri ve modelleri |
| 3 | ailede iletişim |
| 4 | okulda iletişim |
| 5 | organizasyonlarda iletişim |
| 6 | empati |
| 7 | iletişim problemleri |
| 8 | Ara Sınav Haftası |
| 9 | iletişim problemlerinin nedenleri |
| 10 | etkili konuşma |
| 11 | etkili dinleme |
| 12 | vücut dili |
| 13 | haklar ve sorumluluklar |
| 14 | Değerler ve iletişimdeki rolü |
| 15 | Değerler ve iletişimdeki rolü |
| 16 | Ders Çalışma Haftası |
| 17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
| Değerlendirme | Değer |
|---|---|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 60 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 40 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
| Final Sınavı | 100 |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 1 | 22 | 22 |
| Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 25 | 25 |
| Final ve Hazırlığı | 1 | 30 | 30 |