Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Turizm ve Otel İşletmeciliği(%30) - 2013 | TRSM1001 | Introduction to Tourism | Zorunlu | 1 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Turizm ve Otel İşletmeciliği(%30) - 2013 | TRSM1001 | Introduction to Tourism | Zorunlu | 1 | 3,00 | 2 | 0 |
Turizm ile ilgili temel kavramların öğretilmesi, turizm endüstrisinin tanıtılması
-
Turizm sektörünün yapısı ve işleyişi, ürünler, planlama, araştırma ve geliştirme aşamaları, sektördeki kurum ve kuruluşlar, mesleki örgütler.
Anlatım, soru-yanıt
Yok
Türkçe
Ders notları
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Tanışma, dersin içeriği, amaçları ve ders işlenişi ile ilgili ayrıntıların açıklanması. |
2 | Turizm, turist ve turizm işletmeleri kavramlarının açıklanarak tanımlanması. |
3 | İnsanları turizm hareketlerine katılmaya iten nedenlerin tartışılması. |
4 | Ülkemizde ve dünyada turizmdeki en son eğilimler. |
5 | Konaklama işletmeleri, sınıflandırılmaları ve ilgili sorunların tartışılması. |
6 | Toplantı turizmi, türleri ve ülke turizmine katkıları. |
7 | Seyahat acentaları, işlevleri ve gelecekte seyahat acentacılığının konumu ile ilgili tartışma. |
8 | ARASINAV |
9 | Ulaştırma işletmeleri, gelişimi ve turizme katkısı. |
10 | Yiyecek içecek işletmelerinin turizme etkileri. |
11 | Ulusal ve uluslar arası birlikler |
12 | Turob |
13 | Türsab |
14 | Tureb |
15 | Genel tekrar ve eksiklerin tamamlanması |
16 | ÇALIŞMA HAFTASI |
17 | FİNAL |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Araştırma ve Hazırlığı | 14 | 2 | 28 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 8 | 8 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 8 | 8 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 |