Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Tarih Öğretmenliği | MB164 | Karakter ve Değer Eğitimi | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Tarih Öğretmenliği | MB164 | Karakter ve Değer Eğitimi | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Karakter ve değerler eğitimine dair kavramsal çerçeveyi tanımlamak ve Türkiye'de ve dünyadaki uygulama ve örnekleri değerlendirmek.
-
Karakter ve değer eğitimi kavramsal çerçevesi, karakter ve değer eğitiminde öğretmenin, ailenin, okulun ve çevrenin rolü, Türkiye'deki ve dünyadaki karakter ve değer eğitimi yaklaşımlaarı ve uygulama örnekleri.
Kavramsal sunuş ve uygulama örnekleri.
Yok
Türkçe
Karakter ve Değerler Eğitimi, (Ed.) Halil Ekşi- Ahmet Katılmış. Nobel Yayınları. Karakter ve Değerler Eğitimi, (Ed.) Prof. Dr. Mehmet Turan- Doç. Dr. Eyüp Bozkurt, Vizitek Yayınları. Değer Eğitimi- Kavram, İlke ve Yaklaşımlar. (Ed.) Gökhan Izgar- Bülent D
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Karakter ve değer eğitimine dair kavramsal çerçeve |
2 | Karakter ve değerler eğitimi kavramları |
3 | Değerler eğitimi yaklaşım ve uygulamaları |
4 | Tarih derslerinde değer eğitim yaklaşım ve uygulamalarına bakış |
5 | Karakter ve değer eğitiminde öğretim yöntem ve teknikleri |
6 | Karakter ve Değer eğitiminde öğretmenin rolü |
7 | Karakter ve Değer eğitiminde ailenin rolü |
8 | Ders Çalışma Haftası |
9 | Ara Sınav(lar) |
10 | Karakter ve Değer eğitiminde okul ve çevrenin rolü |
11 | Değer eğitiminde kültürler arası farklılaşma ve birlikte yaşama kültürü |
12 | Çok kültürlü toplumlarda değer eğitimi |
13 | Türkiye’de karakter ve değer eğitimi uygulamaları ve araştırmaları |
14 | Dünyadan karakter ve değer eğitim örnekleri |
15 | Tarih dersleri bağlamında ve karakter ve değer eğitimi uygulamaları |
16 | Tarih dersleri bağlamında ve karakter ve değer eğitimi uygulamaları |
17 | Ders Çalışma Haftası |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 2 | 20 | 40 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Arasınav ve Hazırlığı | 5 | 1 | 5 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 14 | 2 | 28 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 |