Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | MB3002 | Karakter ve Değer Eğitimi | Zorunlu | 6 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | MB3002 | Karakter ve Değer Eğitimi | Zorunlu | 6 | 3,00 | 2 | 0 |
Karakter ve değerler eğitimine dair kavramsal çerçeveyi tanımlamak ve Türkiye'de ve dünyadaki uygulama ve örnekleri değerlendirmek.
-
Karakter ve değer eğitimi kavramsal çerçevesi, karakter ve değer eğitiminde öğretmenin, ailenin, okulun ve çevrenin rolü, Türkiye'deki ve dünyadaki karakter ve değer eğitimi yaklaşımlaarı ve uygulama örnekleri.
Kavramsal sunuş ve uygulama örnekleri.
Yok
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Temel Evrensel Değerler Nelerdir? |
2 | Hangi Değerler Öğretilmeli? |
3 | Temel Evrensel Değerler Eğitimi ve Ahlak Gelişimi |
4 | Temel Evrensel Değerler ve Kişilik Gelişimi |
5 | Temel Evrensel Değerler Eğitiminde Eğitimcilerin Dikkat Etmesi Gereken Noktalar |
6 | Ebeveynler ve Evrensel Değerler. |
7 | Dünyada Uygulanan Değerler-Kişilik -Karakter Eğitimi Programları |
8 | Ara sınav haftası |
9 | Evrensel Değerler Eğitimi Programlarında Kullanılan Yöntemler |
10 | Saygı ve işbirliği ile ilgili etkinlik örnekleri. |
11 | Sabır ve Dürüstlük ile ilgili etkinlik örnekleri |
12 | Değerler Eğitimi ile ilgili etkinlik örnekleri |
13 | Değerler Eğitimi ile ilgili etkinlik örnekleri |
14 | Değerler eğitimiyle ilgili etkinlikler geliştirme |
15 | Değerler eğitimiyle ilgili etkinlikler geliştirme |
16 | Çalışma Haftası |
17 | Final sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | ||||||||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||||||||
ÖÇ5 |