Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018- Almanca Öğretmenliği | EW202 | Lehrtechniken | Zorunlu | 4 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018- Almanca Öğretmenliği | EW202 | Lehrtechniken | Zorunlu | 4 | 3,00 | 2 | 0 |
Çeşitli öğretim teknolojilerinin özellikleri, öğretim sürecindeki yeri ve kullanımı, öğretim teknolojileri yoluyla öğretim materyallerinin (çalışma yaprakları, saydamlar, slaytlar, video, bilgisayar temelli ders materyali, vb.) geliştirilmesi ve çeşitli nitelikteki materyallerin değerlendirilmesi.
-
Öğretim Materyallerinin Eğitimdeki Yeri ve Önemi, Öğretim Sürecinde Kullanılan Araçlar (Görsel ve İşitsel Araçlar), Öğretim Materyalleri Hazırlama İlkeleri, Görsel Materyal Tasarımı. Almanca Öğretiminde çeşitli dijital materyallerin (app, video, podcast) amaca uygun olarak kullanılması
Düz anlatım, soru cevap, araştırma, proje tabanlı eğitim, bilgisayar destekli eğitim
yok
Almanca
Brash, Bärbel and Pfeil, Andrea (2017). Unterrichten mit digitalen Medien. DLL Deutsch Lehren Lernen, 9. Stuttgart: Ernst Klett Verlag. Funk , Hermann / Kuhn , Christina / Skiba , Dirk / Spaniel - Weise , Dorothea / Wicke , Rainer ( 2014 ) : Aufgaben , Übungen , Interaktion . Deutsch Lehren Lernen 4 . München : Klett - Langenscheidt
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Konuya giriş, öğretim materyalleri ve medya: terimler ve hedefler |
2 | Öğretim Materyalleri ve Medya: Uygulama,, avantajlar ve dezavantajlar Yabancı dil derslerinde medya, derslerde temel medya |
3 | Sınıfta medya kullanımı: planlama adımları |
4 | 3. Sınıfta medya kullanımı: planlama adımları |
5 | Sınıfta medya kullanımı: aşamalar |
6 | Çalışma sayfaları: işlevler, tasarım, kriterler, alıştırma biçimleri |
7 | Almanca Öğretiminde Dijital Medya: Temel Bilgiler |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Almanca Öğretiminde Web 2.0 teknolojilerinin kullanımı |
10 | Web 2.0 teknolojilerini kullanarak malzeme planlama ve malzeme oluşturma |
11 | Web 2.0 teknolojilerini kullanarak malzeme planlama ve malzeme oluşturma |
12 | Web 2.0 teknolojilerini kullanarak malzeme planlama ve malzeme oluşturma |
13 | Web 2.0 teknolojilerini kullanarak malzeme planlama ve malzeme oluşturma |
14 | Web 2.0 teknolojilerini kullanarak malzeme planlama ve malzeme oluşturma |
15 | Tasarımların ve seminerin genel değerlendirilmesi |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 2 | 28 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 14 | 2 | 28 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 2 | 3 | 6 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 6 | 6 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 6 | 6 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||
ÖÇ5 |