Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İngilizce Öğretmenliği - Lisans | IO4001 | Lesson and Course Planning in English Language Teaching | Zorunlu | 7 | 5,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İngilizce Öğretmenliği - Lisans | IO4001 | Lesson and Course Planning in English Language Teaching | Zorunlu | 7 | 5,00 | 2 | 0 |
Bu ders; açık, mantıklı, ve etkili bir İngilizce’nin yabancı dil olarak öğretildiği (EFL) dersi inceleme, değerlendirme ve geliştirme programını geliştirmede ve uygulamada; kuramsal, kapsayıcı ve uygulamalı bir inceleme sağlamayı hedefler. İngiliz Dili eğ
-
Genel SLA, FLA yaklaşımları ve yöntemleri tekrarı; EFL ders katalogları tarama ve inceleme; ders materyali listesi hazırlama; müfredat çeşitleri ve içeriklerini inceleme; ders kitabını müfredat türü ve içeriğinin incelenmesi; bir EFL dersinin akış ve de
Sözlü anlatım; yazılı anlatım; makale çalışmaları; söylem analizleri; grup tartışmaları; ikili gurup tartışmaları; araştırma; araştırma raporları yazma; gözlem yapma; kontrol listeleri doldurma; toplu tartışma yapma; geri-dönüt seansları; güdümlenmiş hatı
Staj yok
İngilizce
Main reading Graves, K. (2000). Designing language courses. London: Heinle and Heinle. Lynch, B. K. (1996). Language program evaluation: Theory and practice. Cambridge: Cambridge University Press. Suggested Reading -Alderson, J.C. and Beretta, A. (1988).
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Tanıtım ve organizasyon |
2 | Müfredat ve ders desenleme ile ilgili terminoloji |
3 | Ders desenlemeyi kapsayan Birinci Dil Edinimi ve İkinci Dil Edinimi yaklaşımları |
4 | Ders desenlemeyi kapsayan Birinci Dil Edinimi ve İkinci Dil Edinimi yaklaşımları |
5 | ELT EFL ve ESL müfredat desenleme ve müfredat çeşitleri |
6 | ELT EFL ve ESL müfredat desenleme ve müfredat çeşitleri |
7 | EFL/ESL ders katalogları inceleme ve bir EFL/ESL programı için ders listesi oluşturma |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | EFL/ESL ders katalogları inceleme ve bir EFL/ESL programı için ders listesi oluşturma |
10 | Bir EFL/ESL dersini inceleme ve değerlendirme: fiziksel boyutlar |
11 | Bir EFL/ESL dersini inceleme ve değerlendirme: fiziksel boyutlar ve format |
12 | Bir EFL/ESL dersinin incelenmesi ve değerlendirilmesi: Ders müfredatı çeşitleri ve içeriği |
13 | Bir EFL/ESL dersinin incelenmesi ve değerlendirilmesi: Ders müfredatı çeşitleri ve içeriği |
14 | Bir EFL/ESL dersinin incelenmesi ve değerlendirilme: Ünite ve modül desenleme |
15 | Bir EFL/ESL dersinin incelenmesi ve değerlendirilmesi: Yöntembilim |
16 | General revision and consolidation |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 2 | 15 | 30 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 2 | 15 | 30 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 2 | 10 | 20 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 10 | 10 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||
ÖÇ5 |