Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İşletme - İnsan Kaynakları Yönetimi | PAZ3055 | Marka Yönetimi | Seçmeli | 6 | 5,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İşletme - İnsan Kaynakları Yönetimi | PAZ3055 | Marka Yönetimi | Seçmeli | 6 | 5,00 | 3 | 0 |
Öğrencilerin, marka ve markaya ilişkin temel kavramlara yönelik bakış açısının genişletilmesinin ardından işletmelerin güçlü markaları ulusal ve küresel pazarlarda hangi stratejilerle yönetebileceği üzerinde durularak tüketiciler ve pazarlama karması açıs
-
Markanın ne olduğu, tarihsel gelişimi, marka ismi, marka logosu, marka imajı, marka kişiliği, marka kimliği, marka konumlandırması, marka sadakati, marka değerlemesi ile markanın soyut ve somut tüm unsurlarının stratejik yönetim süreçlerini güncel örnekle
-
-
Türkçe
Keller Kevin Lane, (2008), Strategic Brand Management, Pearson. David, A. A. (1996), Building Strong Brands, The Free Press. Kapferer, J. N. (1994). Strategic brand management: New approaches to creating and evaluating brand equity. Simon and Schuster. Iş
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Marka ve Marka Yönetimi Kavramları |
2 | Tüketici Temelli Marka Değeri ve Marka Konumlandırma |
3 | Marka Rezonansı ve Marka Değeri Oluşturmak |
4 | Marka Denkliği Oluştururken Marka Unsurlarının Seçimi |
5 | Marka Denkliği Oluştururken Pazarlama Programlarının Seçimi |
6 | Bütünleşik Pazarlama İletişimi ve Marka Denkliği |
7 | Marka Çağrışımları |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Marka Değeri Ölçme ve Marka Yönetimi Sistemi Geliştirme |
10 | Marka Değerinin Kaynaklarını Ölçümleme |
11 | Marka Yönetiminin Çıktıları ve Performans Ölçümleme |
12 | Marka Mimarisi Stratejileri |
13 | Marka Genişletme Stratejileri |
14 | Sürdürülebilir Markalar Yaratmak |
15 | Sınıf İçi Uygulamalar |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Final |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 0 | 14 | 0 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 14 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 40 | 1 | 40 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 1 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 40 | 1 | 40 |
Teorik Ders Saati | 3 | 14 | 42 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 14 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||
ÖÇ5 |