Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2020- Almanca Öğretmenliği Doktora | DAF8019 | Mediendidaktik | Seçmeli | 1 | 6,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2020- Almanca Öğretmenliği Doktora | DAF8019 | Mediendidaktik | Seçmeli | 1 | 6,00 | 3 | 0 |
Bu seminer, öğrencilere yabancı dil öğretiminde dijital teknolojilerin entegrasyonunu kapsamlı bir şekilde öğretmeyi amaçlamaktadır. Öğrenciler, dijital ve multimedya araçlarını dil öğretiminde nasıl verimli bir şekilde kullanacaklarını keşfederek, derslerine yenilikçi ve etkileşimli bir boyut katma becerisi edineceklerdir.
-
Yabancı Dil Öğretiminde Dijital Materyallerin Kullanımı: Dil Yeterliliğini Artırmaya Yönelik Kavramlar, Araçlar ve Uygulamalar
sunum (yazılı ve sözlü), grup çalışmaları
yok
Almanca
Schaumburg, H., Prasse, D. (2019). Medien und Schule. Theorie – Forschung – Praxis. Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt Tulodziecki, G., Herzig, B., Grafe, S. (2019). Medienbildung in Schule und Unterricht. Grundlagen und Beispiele. 2. vollst. überarb
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Dijital Temelli Eğitime Giriş |
2 | Dijital Temelli Eğitimin Teorik Temelleri |
3 | Yabancı Dil Öğretimi İçin Dijital Araçlar |
4 | Derslerde İnteraktif Medya Kullanımı |
5 | Multimedya İçeriklerinin Dil Öğretimindeki Rolü |
6 | Dijital Medya İle Ders Planlama |
7 | Sınav Haftası |
8 | Yabancı Dil Öğretiminde Uygulamalar Kullanımı |
9 | E-Öğrenme ve Blended Learning |
10 | Ters Yüz Öğrenme |
11 | Gamification (Oyunlaştırma) ve Oyunlar |
12 | Öğrenme Yönetim Sistemleri (LMS) |
13 | Yabancı Dil Eğitiminde Yapay Zekanın kullanımı |
14 | Yabancı Dil Eğitiminde Yapay Zekanın kullanımı |
15 | Dijital Proje Çalışması – Kendi Projenizin Tasarımı |
16 | Projelerin Sunumu ve Değerlendirilmesi |
17 | Sınav Haftası |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 5 | 10 | 50 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 5 | 5 | 25 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 1 | 4 | 4 |
Seminer ve Hazırlığı | 5 | 10 | 50 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 1 | 2 | 2 |
Rapor ve Hazırlığı | 2 | 5 | 10 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 2 | 2 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 2 | 2 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |