Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2017 - Tarih Öğretmenliği | EGT7071 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2017 - Tarih Öğretmenliği | EGT7071 | Nitel Araştırma Yöntemleri | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Ders ile öğrencilerin araştırma tasarlama, araştırma süreçlerini yönetme ve araştırmadan hareketle yaptıkları araştırmayı raporlama becerilerini kazandırmak hedeflenmektedir.
-
Çalışma alanı belirleme öncesi genel eğilimleri keşfetme Olası çalışma konularının değerlendirilmesi Araştırma konularının belirlenmesi (problem durumu) Araştırma deseninin seçimi (teorik – uygulama) Veri toplama araçları (teorik – uygulama) Veri analiz s
Sunuş Yoluyla Öğrenme Buluş Yoluyla Öğrenme Araştırma ve İnceleme Yoluyla Öğrenme
Yok
Türkçe
Nitel Araştırma Yöntemleri – Hasan Şimşek ve Alı Yıldırım Eğitim Araştırmaları Nicel ve Nitel Araştırmanın Planlanması, Yürütülmesi ve Değerlendirilmesi - John W. Creswell Nitel Desenler: Etnografya - Tuğba Türk, Halil Ekşi Nitel Desenler: Durum Çalışma
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Çalışma alanı belirleme öncesi genel eğilimleri keşfetme |
2 | Çalışma alanı belirleme öncesi genel eğilimleri keşfetme |
3 | Olası çalışma konularının değerlendirilmesi |
4 | Olası çalışma konularının değerlendirilmesi |
5 | Araştırma konularının belirlenmesi (problem durumu) |
6 | Araştırma deseninin seçimi (teorik – uygulama) |
7 | Araştırma deseninin seçimi (teorik – uygulama) |
8 | Ara Sınav |
9 | Veri toplama araçları (teorik – uygulama) |
10 | Veri toplama araçları (teorik – uygulama) |
11 | Veri analiz süreci (teorik – uygulama) |
12 | Veri analiz süreci (teorik – uygulama) |
13 | Veri analiz sürecinde Maxqda kullanımı (teorik – uygulama) |
14 | Veri analiz sürecinde Maxqda kullanımı (teorik – uygulama) |
15 | Raporlama (Teorik – Uygulama) |
16 | Genel Değerlendirme |
17 | Yarıyıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 10 | 2 | 20 |
Proje ve Hazırlığı | 10 | 4 | 40 |
Ödev ve Hazırlığı | 10 | 2 | 20 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 10 | 4 | 40 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 20 | 3 | 60 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |