Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018- İlköğretim Matematik Öğretmenliği | MB168 | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018- İlköğretim Matematik Öğretmenliği | MB168 | Okul Dışı Öğrenme Ortamları | Seçmeli | 3 | 4,00 | 2 | 0 |
Tarih dersinde yararlanılabilecek okul dışı öğrenme ortamları hakkında bilgi sahibi olabilmek.
-
Tarih öğretiminde okul dışı öğrenme ortamları, okul dışı öğrenme ortamlarının tanıtılması, okul dışı öğrenme ortamlarından nasıl yararlanılabileceği, okul dışı etkinliklerin planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi.
Grup Çalışması, Soru-cevap, Tartışma, Gösteri, Bilgisayar destekli öğretim.
Yok
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Okul dışı eğitim ve öğrenme kavramları. |
2 | Okul dışı öğrenmenin kapsamı ve önemi. |
3 | Okul dışı öğrenmenin kapsamı ve önemi. |
4 | Okul dışı ortamlarda öğretim. |
5 | Okul dışı ortamlarda öğretim. |
6 | Okul dışı öğrenme ortamlarına uygun öğretim yöntem, teknikleri (proje tabanlı öğrenme, istasyon tekniği vb.). |
7 | Okul dışı öğrenme ortamlarına uygun öğretim yöntem, teknikleri (proje tabanlı öğrenme, istasyon tekniği vb.). |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Okul dışı öğrenme ortamlarına uygun öğretim yöntem, teknikleri (proje tabanlı öğrenme, istasyon tekniği vb.) ve öğretim materyalleri; okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilimmerkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, planetaryumlar, sanayi kuruluşları, millî parklar,bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar vb.). |
10 | Okul dışı öğrenme ortamlarına uygun öğretim yöntem, teknikleri (proje tabanlı öğrenme, istasyon tekniği vb.) ve öğretim materyalleri; okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilimmerkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, planetaryumlar, sanayi kuruluşları, millî parklar,bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar vb.). |
11 | Okul dışı öğrenme ortamlarına uygun öğretim yöntem, teknikleri (proje tabanlı öğrenme, istasyon tekniği vb.) ve öğretim materyalleri; okul dışı öğrenme ortamları (müzeler, bilimmerkezleri, hayvanat bahçeleri, botanik bahçeleri, planetaryumlar, sanayi kuruluşları, millî parklar,bilim şenlikleri, bilim kampları, doğal ortamlar vb.). |
12 | Okul dışı öğrenme alan ve ortamlarının geliştirilmesi. |
13 | Okul dışı öğrenme etkinliklerinin planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi. |
14 | Okul dışı öğrenme etkinliklerinin planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi. |
15 | Okul dışı öğrenme etkinliklerinin planlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi. |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 | |||||||||||||||||
ÖÇ6 |