Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Özel Eğitim Öğretmenliği | OZAE305 | Özel Eğitimde Fiziksel Eğitim ve Spor | Zorunlu | 5 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Özel Eğitim Öğretmenliği | OZAE305 | Özel Eğitimde Fiziksel Eğitim ve Spor | Zorunlu | 5 | 3,00 | 2 | 0 |
Bozukluk, özür, engel, nedenler, önleme, fiziksel eğitim ve spor temel kavramlarını, farklı özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini ve özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini ölçme ve değerlendirmesini amaçlamaktadır.
-
Temel kavramlar: bozukluk, özür, engel, nedenler, önleme, fiziksel eğitim ve spor; farklı özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özellikleri; özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini ölçme ve değerlendirme; özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini destekleme amaçlı planlama ve program yapma; fiziksel eğitim ve sporda kullanılabilecek öğretimsel yaklaşımlar; fiziksel eğitimi ve sporu özel eğitim ihtiyacı olan bireylere uyarlama süreci.
Anlatım, Tartışma, Soru-Yanıt, Beyin Fırtınası
yok
Türkçe
güncel kitaplar ve ders notları
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Temel kavramların açıklanması |
2 | Farklı özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özellikleri |
3 | Farklı özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özellikleri |
4 | Özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini ölçme ve değerlendirme |
5 | Özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini ölçme ve değerlendirme |
6 | Özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini destekleme amaçlı planlama ve program yapma |
7 | Özel eğitim ihtiyacı olan bireylerde fiziksel eğitim ve spor özelliklerini destekleme amaçlı planlama ve program yapma |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Fiziksel eğitim ve sporda kullanılabilecek öğretimsel yaklaşımlar |
10 | Fiziksel eğitim ve sporda kullanılabilecek öğretimsel yaklaşımlar |
11 | Fiziksel eğitim ve sporda kullanılabilecek öğretimsel yaklaşımlar |
12 | Fiziksel eğitimi ve sporu özel eğitim ihtiyacı olan bireylere uyarlama süreci. |
13 | Fiziksel eğitimi ve sporu özel eğitim ihtiyacı olan bireylere uyarlama süreci. |
14 | Fiziksel eğitimi ve sporu özel eğitim ihtiyacı olan bireylere uyarlama süreci. |
15 | Fiziksel eğitimi ve sporu özel eğitim ihtiyacı olan bireylere uyarlama süreci. |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 5 | 5 | 25 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 20 | 20 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 30 | 30 |