Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
OZE-Tezli Yüksek Lisans-2013 | OZE7011 | Özel Öğrenme Güçlükleri | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
OZE-Tezli Yüksek Lisans-2013 | OZE7011 | Özel Öğrenme Güçlükleri | Seçmeli | 1 | 7,00 | 3 | 0 |
Öğrenme güçlüğü ile ilgili kavramları tanımlayabilme, öğrenme güçlüğü olan çocukların tanılanmasında ve bu öğrencilere yönelik öğretim planlayabilme becerisini kazandırmak
-
Öğrenme Güçlüğü ve Terimleri, Öğrenme Güçlüğünün Tarihçesi, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Algısal ve Algısal-motor Güçlükler, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Dil ve Konuşma Bozuklukları, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Düşünme Sürecindeki Güçlükler, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Davranış ve Duygusal Özellikler, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Akademik Güçlükler, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılanması, Farklı Kuramların Öğrenme Güçlüğüne Bakış Açısı, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri, Yazma Güçlüğü Olan Çocukların Özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri, Aritmetik Güçlüğü Olan Çocukların Özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri, Aritmetik Güçlüğü Olan Çocukların Özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri, Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklara Yönelik Ülkemizdeki Düzenlemeler
Tartışma,Yorumlama,Eleştirel Düşünme,Rapor Hazırlama ve Sunma
Yok
Türkçe
Özyürek, M. (2009) . "Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Eğitimi" Genel Eğitim Okullarında Özel Gereksinimi Olan Öğrenciler ve Özel Eğitim. Editör: Gönül AkçameteKök Yayıncılık, Ankara.
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Öğrenme Güçlüğü ve Terimleri |
2 | Öğrenme Güçlüğünün Tarihçesi |
3 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Algısal ve Algısal-motor Güçlükler |
4 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Dil ve Konuşma Bozuklukları |
5 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Düşünme Sürecindeki Güçlükler |
6 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Davranış ve Duygusal Özellikler |
7 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklardaki Akademik Güçlükler |
8 | Ara Sınav |
9 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılanması |
10 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların Tanılanması |
11 | Farklı Kuramların Öğrenme Güçlüğüne Bakış Açısı |
12 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri |
13 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocukların özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri |
14 | Yazma Güçlüğü Olan Çocukların Özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri |
15 | Aritmetik Güçlüğü Olan Çocukların Özellikleri ve Sağaltım Yöntemleri |
16 | Öğrenme Güçlüğü Olan Çocuklara Yönelik Ülkemizdeki Düzenlemeler |
17 | Final Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 6 | 16 | 96 |
Proje ve Hazırlığı | 8 | 4 | 32 |
Ödev ve Hazırlığı | 8 | 5 | 40 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||
ÖÇ5 |