Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans | HIT415 | Reklamda Kampanya Tasarımı | Seçmeli | 7 | 3,00 | 4 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Halkla İlişkiler ve Tanıtım - Lisans | HIT415 | Reklamda Kampanya Tasarımı | Seçmeli | 7 | 3,00 | 4 | 0 |
Bu dersin amacı öğrencileri aktif olarak tasarım sürecine dahil ederek teorik bilgilerini proje çerçevesinde pratiğe dökmelerini sağlamaktır. Öğrencilerin bu ders kapsamında birçok başarılı ve başarısız örnek reklam kampanyaları analiz ederek uluslararası ve yerel markaların iletişim stratejileri hakkında da bilgi sahibi olmaları hedeflenmiştir.
-
Ders sunuşu, reklam kampanya tasarım sürecine genel bakış, Genel Pazarlama Karması ve Reklam İlişkisi, Ajans-reklamveren arasındaki iletişim problemleri, doğru brief alma yöntemi, Stratejik planlama, durum analizi, Stratejik planlama, hedef kitle analizi debrief süreci, Reklamda yaratıcılık kavramı, Strateji ve yaratıcılık ilişkisi, Reklam Amaçlarının Belirlenmesi, iletişim amacı, satış amacı, Mesaj Stratejisinin Belirlenmesi, nontraditional mecralar, reklam kampanya örnekleri dersin içeriğini oluşturmaktadır.
Anlatım, Demonstrasyon, Tartışma, Örnek olay
Yok
Türkçe
-
-
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 50 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|