Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Farmasötik Mikrobiyoloji - Doktora - 2014 | FMB8014 | Rekombinant DNA Teknolojisi | Seçmeli | 1 | 7,50 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
Farmasötik Mikrobiyoloji - Doktora - 2014 | FMB8014 | Rekombinant DNA Teknolojisi | Seçmeli | 1 | 7,50 | 3 | 0 |
Farmasötik ve gıda endüstrisinde genetik yapıları değiştirilmiş bitkiler, hayvanlar ve mikroorganizma türleri ve ürünleri, rekombinant DNA teknolojisinin gelecekteki uygulama alanları ve riskleri
-
Rekombinant DNA teknolojisinin tanımı Rekombinant DNA teknolojisinin ana aşamaları Rekombinant DNA teknolojisinde gen klonlaması Rekombinant DNA teknolojisinin uygulama alanları Rekombinant DNA teknolojisi uygulamaları nelere çözüm getirmek istiyor Rekombinant DNA teknolojisinin açlık sorununa çözümü Rekombinant DNA teknolojisinin sağlık alanında kullanımı Rekombinant DNA teknolojisinin doğal çevrenin korunmasındaki rolü Rekombinant DNA teknolojisinin biyolojik sistemlerin detaylı tanısı ve türlerin evriminin incelenmesinde kullanımı Genetik yapısı değiştirilen bakterilerin , maya ve küflerin farmasöti endüstrisinde kullanımı Genetik yapısı değiştirilen bakterilerin , maya ve küflerin gıda endüstrisinde kullanımı Genetik yapısı değiştirilen bakterilerin , maya ve küflerin petrol ürünlerinin arıtımında kullanımı Rekombinant DNA teknolojisinin ilaç üretiminde kullanımı Ürünlerin saflaştırılması
yüz yüze
Yok
Türkçe
Farmasötik Mikrobiyoloji, Efil Yayın Evi, 2011 Pharmaceutical Microbiology, Blackwell Scientific Publications, 1992 Pharmaceutical Microbiology, New Age International Publishers 2008
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Rekombinant DNA teknolojisinin tanımı |
2 | Rekombinant DNA teknolojisinin ana aşamaları |
3 | Rekombinant DNA teknolojisinde gen klonlaması |
4 | Rekombinant DNA teknolojisinin uygulama alanları |
5 | Rekombinant DNA teknolojisi uygulamaları nelere çözüm getirmek istiyor |
6 | Rekombinant DNA teknolojisinin açlık sorununa çözümü |
7 | Rekombinant DNA teknolojisinin sağlık alanında kullanımı |
8 | Arasınav |
9 | Rekombinant DNA teknolojisinin doğal çevrenin korunmasındaki rolü |
10 | Rekombinant DNA teknolojisinin biyolojik sistemlerin detaylı tanısı ve türlerin evriminin incelenmesinde kullanımı |
11 | Genetik yapısı değiştirilen bakterilerin , maya ve küflerin farmasöti endüstrisinde kullanımı |
12 | Genetik yapısı değiştirilen bakterilerin , maya ve küflerin gıda endüstrisinde kullanımı |
13 | Genetik yapısı değiştirilen bakterilerin , maya ve küflerin petrol ürünlerinin arıtımında kullanımı |
14 | Rekombinant DNA teknolojisinin ilaç üretiminde kullanımı |
15 | Ürünlerin saflaştırılması |
16 | Ders çalışma haftası |
17 | Yarıyıl sonu sınavı (final) |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 3 | 42 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 3 | 14,5 | 43,5 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 30 | 30 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 30 | 30 |
Teorik Ders Saati | 3 | 14 | 42 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | ||||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||||
ÖÇ5 |