Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
ORPHEUS - Doktora Enstitü Seçimlik Ders - 2016 | SGBE8117 | Sağlık, Eğitim ve Felsefe | Zorunlu | 1 | 7,50 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
ORPHEUS - Doktora Enstitü Seçimlik Ders - 2016 | SGBE8117 | Sağlık, Eğitim ve Felsefe | Zorunlu | 1 | 7,50 | 3 | 0 |
Belirli bakış açılarını savunan makaleleri analiz ederek ve bu tür sorunların ortaya çıktığı karar senaryolarını göz önünde bulundurarak çağdaş tıbbi uygulama ve araştırma bağlamında ortaya çıkan bir dizi etik ve sosyal sorunu incelenmesidir.
-
Tıp etiğindeki seçilmiş konulara yönelik farklı felsefi yaklaşımları tanımlayabilecek ve analiz edebilecektir
Öğretim Yöntemleri: 1.Ders Anlatma, 2.Soru – Cevap, 3.Tartışma, 4.Grup Çalışması, 5.Problem Çözme
Yok
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Sağlık felsefesi ve yaklaşımlarının önemi |
2 | Eğitim Felsefesi ve Eğitim Felsefesinin Diğer Sistemlerle İlişkileri |
3 | felsefenin temel sorunları (Varlık, Bilgi, Ahlak/Değerler Felsefesi gibi.) ve eğitim ve sağlıkla ilişkisi. |
4 | Sağlık ve Eğitim Felsefesi |
5 | Sağlık ve Eğitim Felsefesi |
6 | Çağdaş Felsefe ve Sağlık, Bilim ve Bilim Felsefesi |
7 | Ara Sınav |
8 | Sağlık Felsefesine Politik Yaklaşımlar |
9 | Sağlık Felsefesine Politik Yaklaşımlar |
10 | Analitik eğitim felsefesinde sağlık |
11 | Eleştirel eğitim felsefesinde sağlık |
12 | Eleştirel eğitim felsefesinde sağlık |
13 | Rapor Hazırlama |
14 | Rapor Hazırlama |
15 | Final |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | ||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||
ÖÇ5 |