| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| 2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | RST3015 | Seçmeli Sanat Atölye III: Endüstriyel Tasarım | Seçmeli | 5 | 4,00 | 2 | 2 |
| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| 2022 - Resim-İş Öğretmenliği - Lisans | RST3015 | Seçmeli Sanat Atölye III: Endüstriyel Tasarım | Seçmeli | 5 | 4,00 | 2 | 2 |
Bireysel ve grup çalışmaları şeklinde yapılan maket ve proje çalışmalarının işlevsellik yönü olan sanatsal işler halinde uygulanması,endüstriyel tasarımın günlük yaşamdaki kullanım alanları.
-
Kompozisyonun elemanları arasındaki ilişkiler ağını kurgulamaya yönelik temel ilkelerin öğrencilere aktarılması. Çalışmalarda işlevselliği verirken çok boyutlu düşünmelerini sağlayıcı, yaratıcılığı geliştirici sanatsal işler halinde uygulamaların gerçekleştirmek
Anlatım-gözlem-araştırma-örnek inceleme-eleştiri-uygulama
yok
Türkçe
Öğretim elemanı ders notları, History, theory and practice of product design-Bürdek, Bernhard E. 2005 Endüstri Tasarımı Ürün Tasarımında Yaratıcılık-Önder Küçükerman-Yapı Endüstri Merkezi Yayınları Tasarım Felsefesine Giriş-İsmail Tunalı-Yapı Endüstri Merkezi Yayınları Tasarıma yönelik, katalog, müze kitapları ve güncel yayınlar Endüstri Tasarımı Temel Kavramları-Nigan Beyazıt-İdeal Kültür Yayıncılık Tasarlama Kuramları ve Metodları-Nigan Beyazt-Birsen Yayınevi Çağdaş Düşünce ve Sanat-Plastik Sanatlar Derneği Yayını Art Since 1960 (World of Art)-Archer Michael,Rob Thomson, Manufacturing Processes for Design Professionals, 2007
yok
| Hafta | Teorik |
|---|---|
| 1 | Mozaik. Bahçe çevre ve peyzaj mimarisinde üç boyutlu tasarımları fonksiyonellik ve estetikle ilişkilendirme |
| 2 | Bahçe çevre ve peyzaj mimarisinde üç boyutlu tasarımları fonksiyonellik ve estetikle ilişkilendirerek araştırma |
| 3 | Uygulanabilirliği olan tasarım ve tekniğin seçilip uygulamasına geçilmesi |
| 4 | Teknik zorlukların giderilmesi |
| 5 | Çalışmanın devamı |
| 6 | Monte ve çerçeveleme |
| 7 | Sunuş ve değerlendirme |
| 8 | Ara sınav haftası |
| 9 | Cam ve ayna işleri üzerine bilgilendirme |
| 10 | Proje araştırmaları |
| 11 | Uygulanabilir kompozisyonların oluşturulması |
| 12 | Teknik bilgilendirme |
| 13 | Çalışmaların devamı |
| 14 | Teknik zorlukların giderilmesi uygulamanın devamı |
| 15 | Sunuş ve değerlendirme |
| 16 | Ders çalışma haftası |
| 17 | Yarı yıl sonu sınavı |
| Değerlendirme | Değer |
|---|---|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
| Final Sınavı | 100 |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 1 | 24 | 24 |
| Proje ve Hazırlığı | 1 | 24 | 24 |
| Ödev ve Hazırlığı | 1 | 14 | 14 |
| Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Araştırma ve Hazırlığı | 1 | 12 | 12 |
| Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 12 | 12 |
| Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Final ve Hazırlığı | 1 | 14 | 14 |
| Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
| ÖÇ1 | |||||||||||||||
| ÖÇ2 | |||||||||||||||
| ÖÇ3 | |||||||||||||||
| ÖÇ4 | |||||||||||||||
| ÖÇ5 |