| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| COG-Tezli Yüksek Lisans-2013 | COG7000 | Seminer | Zorunlu | 2 | 4,00 | 0 | 2 |
| Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
| COG-Tezli Yüksek Lisans-2013 | COG7000 | Seminer | Zorunlu | 2 | 4,00 | 0 | 2 |
Coğrafya araştırmalarının hazırlanması ve sunumunda izlenecek metodolojinin gösterilmesi.
-
Sunum 1: Türkiye'nin tarım arazilerinde yapılaşma sorunu ve yanlış arazi kullanımı Sunum:2 : Ergene Havzası'nda su kirliliği ve zirai faaliyetlere etkileri Sunum 3 :Kuzey Anadolu Fay hattı üzerindeki termal kaynakların turizm potansiyeli Sunum 4 : Çukurova'da Yerfıstığı ziraati Sunum 5 : Hakkari ve Muğla illerinin 2000 yılı nüfus özelliklerinin karşılaştırılması Sunum 6 : Cumhuriyet sonrası Balkanlardan Türkiye'ye olan Göçler Sunum 7 : Türkiye-Rusya arasında 1990 sonrası ticari ilişkiler Sunum 8 : Türkiye'de besi (ahır) hayvancılığı ve sorunları Sunum 9 : Türkiye'de bor minerallerinin coğrafi dağılışı, ekonomik ve stratejik önemi Sunum 10 : Türkiye'de barajlar ve hidroelektirik üretimi Sunum 11: Avrupa Birliği (AB) sürecinde Türkiye - Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti ilişkileri Sunum 12 : Türkiye'de Denizyolu taşımacılığı ve tersaneler Sunum 13: Tuz Gölü'nde su kirliliği ve tuz üretimine etkileri Sunum 14: Türkiye'de Rüzgar Enerjisi
-
Yok
Türkçe
Coğrafya' da Metodoloji, Genel Metodlar ve Özel Öğretim Metodları, Hayati Doğanay, MEB Yay. 1993, İstanbul. Beşeri Coğrafya'da Veri Toplama ve Değerlendirme Yöntemleri, Nazmiye Özgüç, İst. Üniv. Yay. 1994-İstanbul
-
| Hafta | Teorik |
|---|---|
| 1 | Turkey's agricultural land and the construction problem of the wrong land use. |
| 2 | Water pollution and agricultural activities in the Ergene Basin effects. |
| 3 | Line thermal source on North Anatolia Fay tourism potential. |
| 4 | Peanut cultivation in Çukurova |
| 5 | 2000 Muğla province of Hakkari, and comparison of population characteristics |
| 6 | Republic of Turkey to the Balkans after the Immigration. |
| 7 | Republic of Turkey to the Balkans after the Immigration. |
| 8 | Midterm exam |
| 9 | Geographical distribution of boron minerals in Turkey, economic and strategic importance |
| 10 | Dams in Turkey and hidroelektirik production |
| 11 | European Union (EU) relations in the process of Turkey - Turkish Republic of Northern Cyprus |
| 12 | Sea transportation and shipyards in Turkey |
| 13 | Salt Lake water pollution and the effects of salt production |
| 14 | In Turkey Wind Power |
| 15 | Turkey-Russia trade relations between the post-1990. Nutrition in Turkey (ranch) livestock and problems |
| 16 | Study week |
| 17 | Final exam |
| Değerlendirme | Değer |
|---|---|
| Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 0 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 100 |
| Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
| Final Sınavı | 100 |
| Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 14 | 1 | 14 |
| Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Sunum ve Hazırlığı | 7 | 7 | 49 |
| Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Arasınav ve Hazırlığı | 14 | 1 | 14 |
| Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
| Final ve Hazırlığı | 14 | 1 | 14 |
| Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
| Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
| ÖÇ1 | ||||||||||||
| ÖÇ2 | ||||||||||||
| ÖÇ3 | ||||||||||||
| ÖÇ4 | ||||||||||||
| ÖÇ5 |