Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2023 - Psikoloji (İngilizce) - Lisans | PSY4015 | Spiritual Psychology | Seçmeli | 7 | 5,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2023 - Psikoloji (İngilizce) - Lisans | PSY4015 | Spiritual Psychology | Seçmeli | 7 | 5,00 | 3 | 0 |
Bu dersin amacı, öğrencilere maneviyatın psikolojik boyutlarını tanıtmak ve manevi deneyimlerin insan sağlığı ve refahı üzerindeki etkisini anlamalarını sağlamaktır. Öğrenciler, maneviyatın bireysel ve toplumsal düzeyde nasıl bir rol oynadığını keşfedecek ve bu bilgileri psikolojik danışmanlık ve terapi uygulamalarında kullanabilecekler.
-
Manevi Psikoloji dersi, maneviyatın insan psikolojisi üzerindeki etkilerini araştırır. Ders, maneviyatın tanımı, manevi deneyimler, maneviyat ve sağlık ilişkisi, maneviyatın psikolojik iyilik hali üzerindeki etkisi gibi konuları içerir. Öğrenciler, farklı kültürel ve dini inanç sistemlerinin psikolojik yönlerini ve bunların insan davranışı ve düşünceleri üzerindeki etkilerini keşfedecekler.
-
Yok
İngilizce
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 | |
6 | |
7 | |
8 | |
9 | |
10 | |
11 | |
12 | |
13 | |
14 | |
15 | |
16 | |
17 |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 0 | 0 | 0 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Teorik Ders Saati | 45 | 3 | 135 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |