Marmara Üniversitesi
Marmara Üniversitesi Eğitim-Öğretim Bilgi Sistemi

Programlar Hakkında Bilgi

Lisans - İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi - Psikoloji (İngilizce)

Müfredat Adı Ders Kodu Ders Adı Ders Türü Dönem AKTS Teorik Uygulama
2023 - Psikoloji (İngilizce) - Lisans PSY4015 Spiritual Psychology Seçmeli 7 5,00 3 0

Dersin İçeriği

Dersin Amacı

Bu dersin amacı, öğrencilere maneviyatın psikolojik boyutlarını tanıtmak ve manevi deneyimlerin insan sağlığı ve refahı üzerindeki etkisini anlamalarını sağlamaktır. Öğrenciler, maneviyatın bireysel ve toplumsal düzeyde nasıl bir rol oynadığını keşfedecek ve bu bilgileri psikolojik danışmanlık ve terapi uygulamalarında kullanabilecekler.

Öğrenim Türü

-

Dersin İçeriği

Manevi Psikoloji dersi, maneviyatın insan psikolojisi üzerindeki etkilerini araştırır. Ders, maneviyatın tanımı, manevi deneyimler, maneviyat ve sağlık ilişkisi, maneviyatın psikolojik iyilik hali üzerindeki etkisi gibi konuları içerir. Öğrenciler, farklı kültürel ve dini inanç sistemlerinin psikolojik yönlerini ve bunların insan davranışı ve düşünceleri üzerindeki etkilerini keşfedecekler.

Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları

-

Staj Durumu

Yok

Dersin Sunulduğu Dil

İngilizce

Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar

-

Dersin Web Sayfası

-

Öğrenme Çıktıları

Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği

Hafta Teorik
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17

Değerlendirme

Değerlendirme Değer
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri 40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri 60
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri Değer
Final Sınavı 100

Öğrenci İş Yükü Hesabı

Etkinlikler Sayısı Süresi (saat) Toplam İş Yükü (saat)
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma 0 0 0
Proje ve Hazırlığı 0 0 0
Ödev ve Hazırlığı 0 0 0
Laboratuvar ve Hazırlığı 0 0 0
Atölye ve Hazırlığı 0 0 0
Sunum ve Hazırlığı 0 0 0
Seminer ve Hazırlığı 0 0 0
Demo ve Hazırlığı 0 0 0
Araştırma ve Hazırlığı 0 0 0
Rapor ve Hazırlığı 0 0 0
Arasınav ve Hazırlığı 0 0 0
Kısa Sınav ve Hazırlığı 0 0 0
Final ve Hazırlığı 0 0 0
Teorik Ders Saati 45 3 135
Uygulama Ders Saati 0 0 0

Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi