Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Fransızca Öğretmenliği | TAR4104 | Tarih ve Kimlik | Seçmeli | 8 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2014 - Fransızca Öğretmenliği | TAR4104 | Tarih ve Kimlik | Seçmeli | 8 | 3,00 | 2 | 0 |
Bu dersi amacı kimliğin inşasında tarihin rolünü, kimliğin nasıl inşa olduğunu farklı örneklerle göstermektir.
-
Bireysel kimlik, kolektif kimlik, etkileşimleri, bireysel kimliğinin kurgulanış biçimleri ve meşrulatırılması yolları
Anlatım (Lecture), Tartışma (Discussion), Soru-Yanıt (Question and Answer), Gözlem (Observation), Alan Gezisi (Field Trip), Takım/Grup Çalışması (Team/Group Work), Gösterme (Demonstration), Deney (Experiment), Uygulama-Alıştırma (Drill and Practice), Örne
Yok
Türkçe
-
-
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Tarih nedir |
2 | Kimliğin inşasında tarihin rolü |
3 | Kolektif kimlik nedir |
4 | Modern öncesi dönemde kolektif kimlik |
5 | Türkiyede modernite |
6 | Kimliğin inşası ve tarih öğretimi |
7 | Bireysel kimlik ve tarih |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Kimliğin inşasında tarihin kullanış biçimleri |
10 | Kendi kimliğini temellendirme |
11 | Kolektif kimliğin bireysel kimlikle karşılaştırılması, etkileşimi, çatışması |
12 | Tarihteki sürekliliklere referans verme |
13 | İnkar etme aracı olarak tarih |
14 | İkna etme aracı olarak tarih |
15 | Tarihin inşa ediliş biçimleri |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|
ÖÇ1 | |||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||
ÖÇ5 |