Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İngilizce Öğretmenliği - Lisans | IO3002 | Teaching English to Young Learners II | Zorunlu | 6 | 5,00 | 3 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2022 - İngilizce Öğretmenliği - Lisans | IO3002 | Teaching English to Young Learners II | Zorunlu | 6 | 5,00 | 3 | 0 |
Bu ders, öğretmen adaylarına çocukların zihinsel ve sosyal gelişimine uygun dinleme, konuşma, yazma, kelime ve gramer öğretme amaçlı aktiviteleri geliştirme, bu dil becerilerini öğretirken kullanılacak materyalleri hazırlama ve sınıfiçinde uygulama konularında bilgi vermeyi hedeflemektedir.
-
Dört temel yabancı dil becerisinin çocuklara öğretimi konusunda teorik ve pratik bilgiler, çocukların edindiği yabancı dilin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi, ders planlaması ve sunumu.
Ders anlatımı, tartışma, değişik kaynaklardan araştırma yapma, ders planı hazırlama, ders planı sunma
Yok
İngilizce
Brown, H. D. (2001). Teaching by Principles: An interactive approach to language pedagogy. New York: Pearson Education. Çamlıbel-Acar, Z. (2016). Teaching English to young learners: some challenges faced by pre-service teachers. International Conference on Research in Education and Science (ICRES) Proceeding Book, 844-848. Çamlıbel-Acar, Z. (2017). Pre-service teachers’ perceived readiness and willingness to teach English to young learners. Annales Universitatis Paedagogicae Cracoviensis, Studia Anglica, 7, 21-30. Copland, F. & Garton. S. (2014). Key themes and future directions in teaching English to young learners: introduction to the Special Issue. ELT Journal, 68(3), 223-230. Enever, J. (2011). ELLiE. Early language learning in Europe. London: British Council. Haznedar, B. & Uysal, H. H. (Eds.). (2010). Handbook for teaching foreign languages to young learners in primary schools. Ankara: Anı Publishing. Hughes, G. & Moate, J. (2011). Practical classroom English. Oxford: Macmillan Heinemann. Moon, J. (2000). Children learning English. Oxford: Macmillan Heinemann. Scott, W. A. & Ytreberg, I. H. (1990). Teaching English to children. New York: Longman. Slatery, M. & Willis, J. (2001). English for primary teachers. Oxford: OUP.
Yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Ders Tanıtımı |
2 | Ana Temalar ve Yönelimler - Farklı Yaş Gruplarına Ders Anlatımı |
3 | Etkili Öğretmen-Öğrenci İletişimi |
4 | Ellie Çalışması - Ders Planlama / Ders Değerlendirme Kriterleri |
5 | Ders Sunumları: Dinleme ve Konuşma |
6 | Kitap Bölümü ve Makale Sunumları |
7 | Ders Sunumları: Dinleme ve Konuşma dvm |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Kitap Bölümü ve Makale Sunumları dvm |
10 | Ders Sunumları: Dinleme ve Konuşma dvm |
11 | Ders Sunumları: Okuma ve Yazma |
12 | Ders Sunumları: Okuma ve Yazma dvm |
13 | Ders Sunumları: Okuma ve Yazma dvm |
14 | Ders Sunumları: Okuma ve Yazma dvm |
15 | Konuların Tekrarı |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 15 | 4 | 60 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 2 | 4 | 8 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 2 | 4 | 8 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 2 | 4 | 8 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 15 | 15 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||
ÖÇ5 |