Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2020-Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce) -Anadal | CAS2005 | Trekking and Orienteering | Zorunlu | 2 | 3,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2020-Bilgisayar Mühendisliği (İngilizce) -Anadal | CAS2005 | Trekking and Orienteering | Zorunlu | 2 | 3,00 | 2 | 0 |
1 - Doğa Yürüyüşü ve Yön Bulma sporlarının toplum içinde yaygınlaştırılmaları 2 - Bedensel ve zihinsel yetenekleri geliştirmek 3 - Kollektif çalışma ve takım ruhu bilinçlerinin uyanmasına/gelişmesine yardımcı olmak 4 - Doğa bilincini uyandırmak 5 - Centilmence yarışma kavramını yerleştirmek
-
Doğa Yürüyüşü sporunun tanıtımı, yapılışı ve bu sporda kullanılan malzemeler Yön Bulma sporunun tanıtımı, tarihçesi ve faydaları Yön Bulma sporu ile ilgili kavramlar Yön Bulma sporunun yarışma çeşitleri, yarışma şekilleri ve yarışmaların yapılışı Yön Bulma sporunun yarışma kuralları Yön Bulma sporunda kullanılan malzemeler Pusula bilgisi, pusula çeşitleri ve pusulanın kullanımı Harita bilgisi, harita sınıflandırılması ve haritanın kullanımı Basit usullerle yön tayini ve mesafe tahmini Haritayı yönüne koyma ve harita okuma Arazi arızaları ve kesit alma Rota seçimi Yön Bulma yarışmaları
Sahada uygulama ile öğrenme, yüz yüze eğitim, saha gezisi
Yok
İngilizce
1- Orienteering Seminer Notları, Türkiye Üniversiteler Spor Federasyonu, Ankara 1999 2- Koşarak Hedef Bulma Dersi Yardımcı Yayını, G.K.Başkanlığı S.K.Spor Okulu ve Eğitim Merkez Komutanlığı, Ankara 2001
-
Hafta | Teorik |
---|---|
8 | Ara Sınav Haftası |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 1 | 20 | 20 |
Arasınav ve Hazırlığı | 1 | 25 | 25 |
Final ve Hazırlığı | 1 | 30 | 30 |
ÖÇ1 | ||||||||||||||
ÖÇ2 | ||||||||||||||
ÖÇ3 | ||||||||||||||
ÖÇ4 | ||||||||||||||
ÖÇ5 |