Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Türkçe Öğretmenliği | TRAE208 | Türk Halk Edebiyatı II | Zorunlu | 4 | 2,00 | 2 | 0 |
Müfredat Adı | Ders Kodu | Ders Adı | Ders Türü | Dönem | AKTS | Teorik | Uygulama |
2018 - Türkçe Öğretmenliği | TRAE208 | Türk Halk Edebiyatı II | Zorunlu | 4 | 2,00 | 2 | 0 |
Türk halk edebiyatıyla ilgili, dersin içeriğinde belirtilen hususlarda bilgi sahibi olup onları sevme ve onlardan alanlarında faydalanabilme becerisi geliştirir.
-
Geleneksel Türk edebiyatı sözlü olarak gelenekte yaşayan şiir türkü hikaye tiyatro oyun masal türleridir.
sözlü anlatım dramatize edilerek anlatım kurgulama ve üst metin yoluyla anlatım bilgisayar ve sese cihazı gezi gözlem
yok
Türkçe
ALOVA, Erdal (2002),Türk Halk Edebiyatı Antolojisi, Alfa Yayınları, 457 s.ARTUN, Erman (2004), Anonim Türk Halk Edebiyatı Nesri, Kitabevi, 498 s.ARTUN, Erman (2006), Dini-Tasavvufi Halk Edebiyatı, Kitabevi, 380 s.BORATAV, Pertev Naili, 100 Soruda Türk Halk Edebiyatı, K Kitaplığı, 296 s.BORATAV, Pertev Naili (2008), Az Gittik Uz Gittik, İmge Kitabevi, 367 s.BORATAV, Pertev Naili (2000), Türk Halk Edebiyatı Dersleri, Tarih Vakfı Yayınları, 232 s.BORATAV, Pertev Naili (2003), Halk Hikayeleri ve Halk Hikayeciliği, Tarih Vakfı Yayınları, 264 s.KOLLEKTİF (2007), Türk Halk Edebiyatı El Kitabı, Grafiker Yayınları, 435 s.SEZEN, Lütfi (2005), Halk Bilimi ve Derleme Metodları, Kurmay Basım Yayın, 103 s.
yok
Hafta | Teorik |
---|---|
1 | Halk bilim ve Halk edebiyatı |
2 | İslamiyetten önce Türk halk edebiyatı |
3 | İslamiyetten önce Türk halk edebiyatı |
4 | Türk halk şiiri |
5 | Türk halk şiiri |
6 | Türk halk düzyazısı |
7 | Türk halk düzyazısı |
8 | Ara Sınav Haftası |
9 | Halk edebiyatında hem şiir hem düzyazı şeklinde söylenmiş ürünler. |
10 | Çağdaş eğitimde halk edebiyatının kullanılması |
11 | Âşık edebiyatı |
12 | Dini- Tasavvufî halk edebiyatı |
13 | Dini- Tasavvufî halk edebiyatı |
14 | Geleneksel halk seyirlik oyunları |
15 | Geleneksel halk seyirlik oyunları |
16 | Ders Çalışma Haftası |
17 | Yarı Yıl Sonu Sınavı |
Değerlendirme | Değer |
---|---|
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri | 40 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | 60 |
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri | Değer |
Final Sınavı | 100 |
Etkinlikler | Sayısı | Süresi (saat) | Toplam İş Yükü (saat) |
---|---|---|---|
Ders Öncesi/Sonrası Bireysel Çalışma | 0 | 0 | 0 |
Proje ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Ödev ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Laboratuvar ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Atölye ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Sunum ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Seminer ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Demo ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Araştırma ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Rapor ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Arasınav ve Hazırlığı | 5 | 5 | 25 |
Kısa Sınav ve Hazırlığı | 0 | 0 | 0 |
Final ve Hazırlığı | 6 | 6 | 36 |
Teorik Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
Uygulama Ders Saati | 0 | 0 | 0 |
ÖÇ1 | |||||||||||||||||
ÖÇ2 | |||||||||||||||||
ÖÇ3 | |||||||||||||||||
ÖÇ4 | |||||||||||||||||
ÖÇ5 |